برگزاری تور زیارتی بقعه‌های متبرکه اصفهان در ماه رمضان

خبرگزاری شبستان: رئیس ناحیه یک اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تور زیارتی از بقعه‌های متبرکه اصفهان از برنامه‌های اداره ‌کل اوقاف اصفهان در ماه رمضان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی‌پور، رئیس ناحیه یک اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امروز(22 تیر) در کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی فرمانداری اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این اداره‌ کل اظهار داشت: اگرچه مدیریت مساجد با اوقاف بوده اما سازمان‌های مختلف در این زمینه فعالیت می‌کنند.
 

وی افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در زمینه فعالیت‌های مساجد برنامه داشته و در سال‌های گذشته هیات‌ امنای مساجد از سوی این مرکز تعیین شده است.
 

رئیس ناحیه یک اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی در مساجد استان تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی از سوی این اداره نیز در مساجد اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه 70 بقعه متبرکه در ناحیه یک و 2 اصفهان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: این بقعه‌های متبرکه، برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در طول ایام سال برگزار می کنند و در ماه مبارک رمضان نیز جلسه های طرح نشاط معنوی را در دستور کار دارند.
 

حجت‌الاسلام اسماعیلی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر 13 پایگاه در ناحیه یک و 10 پایگاه در ناحیه 2 فعالیت فرهنگی می‌کنند، ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای جوانان و نوجوانان از فعالیت‌های اصلی ما به شمار می‌رود و برنامه‌های مشاوره نیز اجرا می کنیم.

 

وی اضافه کرد: تور زیارتی از بقعه‌های متبرکه اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های ما در ماه رمضان به شمار می‌رود که با همکاری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 385296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha