ضرورت حضور کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: یکی از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی بر ضروت حضور بیشتر کانون ها در نمایشگاه قرآن تبریز تاکید کرد.

علی رضایی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محمد حنفیه تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ابراز داشت: برپایی نمایشگاه قرآن در تبریز برای اولین بار در این سطح رضایت بخش است هر چند باید نسبت به انتخاب محل برگزاری آن دقت بیشتری صورت می گرفت.


وی با اشاره به ضرورت حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در نمایشگاه قرآن افزود: اگر زودتر و بیشتر اطلاع رسانی می شد، کانون های فرهنگی هنری بیشتری می توانستند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.


رضایی، قرآن را از مهم ترین موضوع فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و اظهار داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های قرآنی است که در صدر برنامه های آنان قرار دارد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محمد حنفیه تبریز در پایان اظهار داشت: محل برگزاری نمایشگاه قرآن در مسیر دورتری از مرکز شهر قرار دارد که اگر این نمایشگاه در مصلی برگزار می شد با استقبال بیشتری مواجه می شد.

 

گفتنی است، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع الغدیر سیس و خبرگزاری شبستان در نمایشگاه قرآن تبریز اقدام به برپایی غرفه کرده اند.


پایان پیام/
 

کد خبر 385449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha