برگزاری 10 نشست تخصصی با موضوع جنایات صهیونیست در کانون های مساجد یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری 10 نشست تخصصی با موضوع جنایات صهیونیست در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حسن مفیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز(24 تیر) در نشست کمیته فرهنگی و هنری روزقدس با محکوم کردم جنایات اخیررژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم غزه گفت: مردم استان یزد بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حمایت گسترده خود را از مردم به دفاع غزه نشان خواهند داد.


وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری به مناسبت این روز در استان افزود: امسال با هماهنگی های صورت گرفته در60منطقه استان یزد راهپیمایی روز قدس انجام می شود.


مفیدی با اشاره به حضور گسترده و فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد در برنامه های روز قدس گفت: در این زمینه 10 نشست تخصصی با موضوع جنایات رژیم غاصی صهیونیست در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.


وی در عین حال با اشاره به فعال بیش 600کانون فرهنگی و هنری مساجد استان یزد،اظهارداشت:در300کانون فرهنگی و هنری مساجد استان یزد نشست هم اندیشی روز قدس برگزارمی شود.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه های تجسمی، طراحی پوستر، نمایشگاه عکس، مسابقه مقاله نویسی و قطعات ادبی را از دیگر برنامه های فرهنگی روز قدس دانست.
 

پایان پیام/

کد خبر 385968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha