مراسم احیای شب های قدر در بندر آستارا برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا گفت: مراسم احیای شب‌های مبارک قدر در بندر آستارا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا با اشاره به در پیش رو بودن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: این مراسم معنوی از ساعت 23 شب‌های 23،21،19 ماه مبارک رمضان با قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی روحانیون شهرستان ومراسم به سر گرفتن قرآن در مصلی بندر آستارا و سایر مساجد شهرستان برگزار می‌شود.


وی شب زنده داری و احیاء را از اعمال شب های پرخیر و برکت رمضان دانست و افزود: شب قدر شب نزول قرآن و نزول ملائکه الهی در زمین، و برآورده شدن حاجات و آمرزش گناهان است.


امام جمعه بندر آستارا دعا و نماز را از اعمال این شب‌ها جهت صفای باطنی و نزدیکی به خداوند متعال برشمرد و تصریح کرد: شب قدر برتر از هزار ماه است و در این شب فرشتگان و روح به اذن پروردگارشان بر زمین فرود می‌آیند.


حجت الاسلام حافظ نیا اضافه کرد: در شب قدر همه مقدرات و برکات سال تعیین می‌شود.


این کارشناس علوم دینی و مذهبی لیالی شب‌های قدر را بهترین فرصت برای زدودن گناهان از دل عنوان کرد و افزود: مومنین در این ایام مبارک بهترین و بیشترین بهره را از اوقات پرفیض معنوی داشته باشند.


حجت الاسلام حافظ نیا در پایان از عموم مومنین به ویژه نوجوانان و جوانان خواست در این ایام نورانی و پرخیر  در مساجد حضوری گسترده داشته باشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 385497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha