راهپیمایی مردم ارومیه در محکومیت کشتار مردم بحرین

مردم همیشه در صحنه ارومیه امروز با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی کشتار بی رحمانه مردم بحرین و جنایات سران آل خلیفه و آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مردم همیشه در صحنه ارومیه امروز با راهپیمایی و تجمع در میدان انقلاب این شهرستان کشتار مردم بحرین توسط سران آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند.

 

مردم ارومیه با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز و با شعارهای کوبنده جنایات سران حکومت های آل سعود و آل خلیفه را در بحرین محکوم و خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به این جنایات شدند.


تجمع‌کنندگان با شعارهای " یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو"،" آل سعود و آل خلیفه عمرت به پایان رسیده است"،" آل سعود و آل خلیفه مرگز به نیرنگتان- خون مردم بحرین می چکد از چنگتان"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "حسین حسین شعارماست و شهادت افتخار ماست"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد - آل سعود و آل خلیفه نتواند که جوابم دهد" اعتراض خود را به جنایات آل سعود و خلیفه نشان دادند.


راهپیمایی کنندگان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را اعلام کردند.


در پایان این تجمع، راهپیمایی کنندگان با انتشار بیانیه‌ای اقدامات غیر انسانی و خشونت‌بار آل سعود و آل خلیفه و حمایت برخی کشورهای اسلامی از این اعمال ننگین را محکوم می‌کنند.


پایان پیام/

کد خبر 38561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha