اجرای نمایش های ویژه هنری در سومین نمایشگاه قرآنی در البرز

خبرگزاری شبستان: معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اعلام خبر برپایی سومین نمایشگاه قرآنی در البرز گفت: نمایش های ویژه هنری در سومین نمایشگاه قرآنی البرز برگزار می شود.

ابراهیم شریفی، معاون هنری، سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص برپایی نمایش های متنوع با موضوعات قرآنی طی برپایی نمایشگاه قرآنی اظهار کرد : یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در طول 10 شب برپایی نمایشگاه قرآن، برنامه‌ریزی جهت اجرای نمایشی مذهبی با عنوان «مسخ» به کارگردانی امین آبان است.

 

به گفته شریفی با توجه به زمان آغاز نمایشگاه در 26 تیرماه جاری تا چهارم مرداد ‌ماه هرشب، ساعت 21 در پلاتوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به‌‌روی صحنه می‌رود.

 

این مسئول با اشاره به تاثیر گذاری نمایش های خیابانی و استقبال مردم از آن توضیح داد: نمایش‌های خیابانی با موضوعات متنوع قرآنی هر شب پس از اذان مغرب در فضای نمایشگاه قرآن و عترت اجرا خواهد شد.

 

وی در ادامه برنامه نقالی ویژه‌ای با عنوان «علی نامه» را نام برد که هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا توسط یکی از پیشکسوتان تعزیه استان در محیط این نمایشگاه اجرا می شود.

 

وی افزود: نگارخانه فجر سیروس قائم‌مقامی این اداره‌کل نیز در طول این 10 شب میزبان آثاری از هنرمندان قرآنی استان است و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه به این نگارخانه مراجعه و از دیدن آثار ارائه شده استفاده کنند.

 

 ابراهیم شریفی، معاون هنری ـ سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان در خصوص امکان خرید بازدید کنندگان از نمایشگاه قرآنی نیز توضیح داد: امکان خرید آثار هنری ارائه شده در این نگارخانه نیز به‌وجود آمده و بازدیدکنندگان می‌توانند اثر مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 385657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha