ارائه کتاب «سفارش های خدا جون» در دوجلد ویژه پیش دبستانی ها درنمایشگاه

خبرگزاری شبستان: مدیرغرفه سنبله از ارائه کتاب «سفارش های خدا جون» نوشته استاد محسنی در دوجلد ویژه پیش دبستانی ها و مهدهای کودک در نمایشگاه بین المللی قرآن خبرداد.

خانم طباطبایی ، مدیرغرفه سنبله بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اعلام این خبر اظهارداشت : کتاب «سفارش های خدا جون» نوشته استاد محسنی برای مربیان قرآنی پیش دبستانی ها و مهدکودک ها در دوجلد تالیف شده که آموزش روانخوانی و روخوانی را با تصاویری کودکانه در برگرفته است.
وی با بیان اینکه کتاب کار کودکان ویژه کودکان 5 تا 6 سال از دیگر کتب این انتشارات برای مربیان قرآنی است ، افزود : این کتاب های با محوریت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم تالیف شده است.


طباطبایی با اشاره به کتاب «دوست من قرآن» تصریح کرد: این کتاب مشتمل بر 150 بازی کودکانه جهت استفاده در کلاس های آموزش قرآن تالیف مجید غلامی و زهرا حمیدیان است که با استقبال مربیان قرآنی مواجه شده است و همچنین دیگر آثار این انتشارات دائره المعارف طب جامع بر اساس روایات پیامبر اعظم (ص)، امام علی (ع) و امام باقر (ع) در سه جلد است.
مدیرغرفه سنبله با انتقاد از روند برگزاری نمایشگاه این دوره و تمدیدهای زمانی آن گفت: به هیچ عنوان از محل برگزاری نمایشگاه و روند برگزاری راضی نیستیم ، بطوری که هم غرفه داران و هم بازدیدکنندگان از آن گله دارند.


وی گفت: غرفه های فروش نمایشگاه امسال در فضایی نمامناسب در جنب پارک طالقانی در زیر چادرها قرار گرفت که دارای هوایی به شدت گرم است و در چندین مرتبه نیز آب در این چادرها نفوذ کرد و موجب آسیب به کتاب ها شد.
طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه در این مدت زمانی 20 روزه برای غرفه داران با این شرایط موجود مشکلات بسیاری را بوجود آورده بود و تمدید زمانی آن نیز اصلا مورد رضایت ما نیست.

پایان پیام/.

کد خبر 385769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha