پیاده کردن ابتذال فرهنگی در ماهواره ها از سیاست های جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه لنده پیاده سازی ابتذال فرهنگی در ماهواره ها را یکی از سیاست های جنگ نرم دشمنان دانست و گفت:با بی حجابی، بی غیرتی و بی تفاوتی نسبت به مسائل مختلف بر جامعه حاکم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل، امام جمعه شهرستان لنده شب گذشته (23 تیر) در مراسم محفل انس با قرآن که در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد به نقش قرآن در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: قرآن بهترین وسیله راهنمایی انسان هاست که برای هدایت و سعادت بشر نازل شد.

وی افزود: توسل به قرآن باعث دوری از گناه، بی حجابی، فساد و فحشا در جامعه خواهد شد و از آسیب های اجتماعی نیز ما را محافظت می کند.

مرادی با بیان این که شبهات و تزلزل های مطرح شده در ماهواره باعث بی دینی جامعه می شود، تاکید کرد: یکی از مهم ترین توطئه های دشمنان از بین بردن روح معنویت از قلب و دل جوانان و جامعه اسلامی است که بهترین ابزار برای این کار ماهواره است.

این مسئول اظهار داشت: پیاده سازی ابتذال فرهنگی در ماهواره ها یکی از سیاست های جنگ نرم دشمنان است؛ چرا که با بی حجابی، بی غیرتی و بی تفاوت بودن نسبت به مسائل مختلف بر جامعه حاکم می شود.

وی تا کید کرد: تهاجم گسترده فرهنگی بر علیه اخلاقیات از بزرگترین ضرباتی است که برای از بین بردن حریم ها و اخلاقیات در جامعه به کار می برند که فساد اخلاقی از نمونه های بارز آن است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: خانواده ها باید از گرایش فرزندان خود به سمت ماهواره اجتناب کنند و خود نیز نسبت به استفاده از آن مواظب و مراقب باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 385951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha