روحانی محور بودن هیئت های مذهبی از رویکردهای مهم استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: روحانی محور بودن هیئت های مذهبی مردمی یکی از رویکردهای مهم استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در دیدار مدیر کل امور مبلغان و رئیس اداره گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم، روحانی محور بودن هیئت های مذهبی مردمی را یکی از رویکردهای مهم این استان دانست.


وی افزود: در شهرستان دلیجان، ساوه، زرندیه و خنداب بهترین شرایط برای استقبال از برنامه های تبلیغی و مبلغ متخصص فراهم است که می توان از آن بهره لازم را ببریم.


حجت الاسلام قربانپور اظهار کرد: استفاده از نخبگان تبلیغی در صدا وسیمای محلی، اعزام مبلغین متخصص در مناطق مختلف شهری و روستائی درخواست کننده و برگزاری همایش و هم اندیشی میان روحانیون بومی و اساتید متخصص اعزامی از قم و مراکز تبلیغی نقش مهمی در اجرای بهینه فعالیت های تبلیغی خواهد داشت.


در ادامه این دیدار،‌ حجت الاسلام سید غلام عباس موسوی مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: همجواربودن استان مرکزی را به استان قم یک ظرفیت مهم و ارزشمند برای این استان دانست و گفت:در اختیار قرار دادن مخاطبان علاقمند به دانستن مسائل دینی از سوی استان مرکزی یک فرصت ارزشمند برای مبلغان متخصص گروه های تبلیغی جهادی در قم محسوب می شود و از طرف دیگر بهره گیری از این اساتید صاحب نظر و متخصص نیز یک فرصت ارزشمند برای بهره بری مردم استان مرکزی خواهد بود.


وی افزود: ارائه سازو کارهای مدون برنامه ای و در نتیجه ایجاد فضای تبلیغی جدید و بهره گیری از نخبگان تبلیغی از جمله رویکردهای مهم گروه های تبلیغی است و امید است با هدایت های مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و تمهیدات لازم در دستگاه های فرهنگی این استان به ویژه آموزش و پرورش بتوانیم شاهد انجام فعالیت های ارزشمند تبلیغی در این استان باشیم.


حجت الاسلام یحیی کمال، رئیس اداره گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم در این دیدار گفت: در بحث اعزام لازم است با توجه به ظرفیت های فرهنگی و مذهبی استان مرکزی و نیاز سنجی به عمل آمده در فضاهای مناسب این فعالیت های تخصصی انجام شود.


وی استفاده از پارک ها، کمپ های اعتیاد و نظایر آن را از جمله فضاهای قابل استفاده برای تبلیغ دانست و اظهار امیدواری کرد گروه های تبلیغی جهادی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان شاهد انجام فعالیت های تبلیغی مناسب باشد.


بر اساس این گزارش و به نقل از سایت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، نیاز سنجی موضوعی در امر تبلیغات دینی، رصد نیازمندی های تبلیغی استان و ایجاد بستر مناسب برای تبلیغ گروه های متخصص تبلیغی، برگزاری جلسات هم اندیشی میان نخبگان تبلیغی قم و روحانیون استان مرکزی از جمله مصوبات این دیدار بود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 386156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha