از علت تمدید نمایشگاه قرآن تا برگزاری جلسه نقد و بررسی نمایشگاه

خبرگزاری شبستان: ضرغامی گفت:مهمترین علت تمدید بیست و دومین نمایشگاه قرآن استقبال بازدیدکنندگان است، امروز جلسه نقد و بررسی نمایشگاه امسال را برگزار می کنیم.<BR> <BR>

برزین ضرغامی، قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به علت تمدید نمایشگاه امسال به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مهمترین علت تمدید 22 امین نمایشگاه بین المللی قرآن استقبال پرشور مردم از نمایشگاه و تقاضاهایی است که از سوی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان وجود داشت و ما تصمیم گرفتیم که این نمایشگاه را تا پایان تیرماه تمدید کنیم.

وی افزود: امسال به دلیل تغییری که در محل برگزاری نمایشگاه قرآن صورت گرفت، طبیعی بود که روزهای آغازین این نمایشگاه با بازدیدکنندگان کمتری روبه‌رو باشد. همچنین هرچند که در روزهای نخستین بیست و دومین نمایشگاه قرآن تعداد بازدیدکنندگان کمتر بود اما با گذشت زمان و آشنایی مردم با محل جدید نمایشگاه قرآن تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن به طور قابل توجهی افزایش یافت و همین امر نیز موجب شد تا بیست و دومین نمایشگاه قرآن را تا روز سه‌شنبه، 31 تیرماه، تمدید کنیم.مشخص نیست اما با شرایط موجود بررسی می کنیم نمایشگاه تا پایان ماه رمضان ادامه داشته باشد.

قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با بیان این مطلب که نواقص و مشکلات نمایشگاه را اصلاح می کنیم، عنوان کرد: حتما هر کاری بدون انتقاد نمی شود و ما وظیفه داریم که ضمن دریافت این انتقادات و مشکلات آنها را تکمیل و اصلاح کنیم امروز نیز اولیه جلسه نقد و بررسی 22 امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی و برگزاری نمایشگاه قرآن با رویکرد بهتر از گذشته در سال آینده خواهد بود.
وی تصریح کرد: در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن هر چند که بخش‌های مختلفی داشته‌ایم اما طبیعی است که به خاطر جابجایی نمایشگاه و... نتوانسته باشیم برنامه‌های خود را آنطور که باید عملیاتی کنیم و در حقیقت نمایشگاه مورد انتظار ما نمایشگاه بیست‌وسوم است که تمامی برنامه‌های ما در آن عملیاتی می‌شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 386244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha