افتتاح نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان دهلرانی

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی دانش آموزان دهلرانی مددجو، با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان گشایش یافت.

حسین نوروزی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران، صبح امروز(25 تیر) در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: در این نمایشگاه 600 اثر هنری و صنایع دستی از دانش اموزان تحت حمایت در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی، با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت ایام رمضان در کانون ره پویان ولایت کمیته امداد دایر شده است، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترغیب و تشویق دانش آموزان تحت حمایت، غنی سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادهای هنری و صنایع دستی در بین این دانش آموزان و ایجاد روحیه نشاط در بین آنان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران، با اشاره به اینکه این نمایشگاه با استقبال مناسب اقشار مختلف مردم روبرو شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید کنندگان است.

نوروزی، یادآور شد: کیف دوزی، معرق روی چرم، خیاطی، تابلوهای نقاشی رنگ روغن، ماکت سازی و آثار پژوهشی دانش آموزان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارد.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: در مراکز و پایگاه های اوقات فراغت کمیته امداد در این شهرستان برنامه های متنوعی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت در نظر گرفته شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 386325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha