استان مرکزی شاهد برگزاری جشنواره هنری" قدر ما"

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره هنری "قدرما" در نیمه دوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جشنواره در دو بخش حضوری و غیر حضوری در رشته های تصویرگری، تایپو گرافی، خوشنویسی (نسخ، ثلث) و عکس با موضوع قرآن کتاب زندگی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه به نفرات برتر در هر رشته جوایزی اهدا می شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بهره گیری هریک از گروه های هنرمند و جامعه قرآنی استان از توانمندی یکدیگر در جهت نشر مفاهیم و مضامین قرآن کریم و تولید آثار فاخر و ارزشمند با محتوای قرآنی است.


شاکری اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه حضوری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان و تکمیل فرم مربوطه، با ارسال پیامک حاوی اطلاعات علاقمندان (نام ونام خانوادگی، سال تولد، رشته مورد نظر، شهرستان محل اقامت) به شماره 300022120000003 یا از طریق مراجعه به دفاتر انجمن های هنرهای تجسمی، خوشنویسی و سینمای جوان اقدام کنند.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های هنرهای تجسمی، سینمای جوان و فعالان عرصه خوشنویسی استان مرکزی برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 386352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha