جشنواره رمضان در زنجان با تجلیل از خادمان قرآنی به کار خود پایان داد

خبرگزاری شبستان: مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان شب گذشته(24 تیر) با تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم اختتامیه جشنواره رمضان در زنجان اظهار کرد: جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان امسال برای نخستین بار به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار شد.


ناصر مقدم با اشاره به اینکه جشنواره رمضان از(11 تا 24 تیر) با اجرای یکصد برنامه در سطح استان زنجان اجرا شد، افزود: برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری این جشنواره با مشارکت انجمن های فرهنگی و هنری، انجمن نهج البلاغه، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.


وی به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و یادآور شد: نمونه بارز عزم ملی در اجرای این جشنواره نمود داشت.


گفتنی است، در این مراسم از محمد حسین صائنی خادم قرآن در رشته تفسیر، قاسم جعفری به عنوان خادم قرآن در خصوص جذب اعتبارات مردمی، علی عبدالحسین زاده استاد خوشنویسی در کتابت قرآن کریم و صحیفه سجادیه به خط ثلث و مهدی اکبری به عنوان استاد خوشنویسی در کتابت قرآن کریم و رباعیات خیام به عنوان خادمان قرآنی تجلیل شد.


همچنین در مراسم اختتامیه جشنواره رمضان از فعالان عرصه قرآن نیز با اهداء لوح تقدیری تجلیل شد.


پایان پیام/


 

کد خبر 386298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha