تلاش سازمان بهزیستی برای از بین بردن فقر فرهنگی در جامعه ستودنی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان لنده به فقر فرهنگی در جامعه اشاره و افزود: تلاش سازمان بهزیستی برای از بین بردن فقر فرهنگی در جامعه ستودنی است.<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام مهدی کیانی، امام جمعه شهرستان لنده عصر امروز (26 تیر) در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان، گفت: بهزیستی یک نهاد فرهنگی است که در حال تلاش برای از بین بردن فقر فرهنگی در جامعه است.

 

وی فقر فرهنگی را همان معضلات و چالش ها و آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد و از این قبیل دانست و افزود: سازمان بهزیستی با آسیب شناسی و کار کارشناسی شده در حال کار است.

 

حجت الاسلام کیانی اصل تصریح کرد: سازمان بهزیستی با انجام مشاوره های قبل و حین و بعد از ازدواج خود می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را پیشگیری کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده تاکید کرد: عملکرد خوب سازمان بهزیستی در سال های گذشته در حوزه های پیشگیری از معلولیت ها، اعتیاد و سایر حوزه ها عملکردی قابل قبول و شایسته تقدیر است.

 

کیانی اصل اظهار داشت: سازمان بهزیستی با از بین بردن فقر فرهنگی در جامعه زمینه حذف فقر مادی را نیز فراهم خواهد کرد که این یک فرصت مناسب برای این حرکت جهادی است.

 

وی در ادامه، گفت: مسئله فرهنگ در نماز، روزه و حجاب خلاصه نمی شود؛ بلکه هر چیزی و هر حرکتی می تواند زمینه فرهنگ سازی برای برای فرهنگ شدن آن مسئله شود.

 

امام جمعه شهرستان لنده تلاش سازمان بهزیستی برای از بین بردن فقر فرهنگی در جامعه را ستودنی دانست و گفت: اداره بهزیستی شهرستان از جمله اداراتی است که بیشترین همکاری را با دفتر امام جمعه دارد.

پایان پیام/

 

کد خبر 386840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha