شب قدر بهترین فرصت برای نزدیکی و نیایش با پروردگار است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به فضایل شب های قدر، گفت: انسان در شب قدر با نزدیکی به درگاه پروردگار می تواند بلند ترین قله های عزت و افتخار را فتح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: مومن با بهره مندی از شب های قدر می تواند ره صد ساله را در یک شب طی کند زیرا خداوند آثار و برکات شب قدر را برابر با هزار ماه بیان کرده است.
وی تصریح کرد: باید این فرصت ها را قدر بدانیم و با شب زنده داری و راز و نیاز با پروردگار این شب ها را با غفلت سپری نکنیم.

قریشی، ضمن تسلیت سالروز ضربت خوردن و به شهادت رسیدن حضرت علی (ع)، اظهار داشت: یکی از زیباترین خصوصیات حضرت علی (ع) عدم وابستگی به دنیا و لذت های آن بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به خونخواری استکبار جهانی در کشورهای مسلمان، افزود: ظلم و ستم هایی که در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان، فلسطین و غزه انجام می شود سیاستی برگرفته از شیطنت ها و فتنه گری های آمریکا و اسرائیل غاصب است که با استفاده ابزاری از اسلام اقدام به کشتار مسلمانان بی گناه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسلمنان جهان باید در این برهه حساس نفرت و انزجار خود را در قبال کشتارهای جمعی مسلمانان و زنان و کودکان بی گناه به گوش جهانیان و استکبار جهانی برسانند.

قریشی، در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و هدف قراردادن افکار جوانان، اضافه کرد: متاسفانه امروزه ماهواره به عنوان یک دشمن فرهنگی در بین خانواده ها برای خود جا باز کرده که اعتقادات جوانان ما را مورد هدف قرارداده بنابراین باید با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان ماهواره ها را که اصلی ترین ابزار مخرب فرهنگی است از محیط خانواده ها دور کنیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 386920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha