طرح "یاوران ولایت" در ایلام اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام از اجرای طرح "یاوران ولایت" سازمان بسیج دانش آموزی این استان خبر داد.

ایوب ناصری، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام، صبح امروز(29 تیر) در این باره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: در دوره های آموزشی طرح یاوران ولایت 220 نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر در مقطع پیشگامان(متوسطه)حضور خواهند داشت.

 

وی، با بیان اینکه دانش آموزان در این طرح با مباحث آموزشی،فرهنگی،تربیتی و مهارتی آشنا می شوند، افزود: این طرح در راستای تربیت نسل جوان و کادر سازی برای آینده نظام اسلامی انجام می گیرد.

 

ناصری، بیان کرد: این دوره به منظور تربیت دانش آموزان بسیجی جهت تصدی فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگامان برنامه ریزی شده است.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام، ایمان، انگیزه،اراده و تلاش هوشمندانه و مدبرانه با الهام از فرهنگ عاشورایی در مسیر تحقق آرمان کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و معنویات مقام معظم رهبری را رمز موفقیت در بسیج عنوان کرد.

 

وی، اضافه کرد: نهادینه سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در بین دانش آموزان از وظایف سازمان بسیج دانش آموزی است.


ناصری، خاطرنشان کرد: این اولین گام مهم جهت دستیابی به اهداف مورد نظر در سطح مدارس بوده و بر این اساس برنامه ریزی نظام جهت کادر سازی برای نظام اسلامی و تربیت مدیران جوان صورت گرفته است.


پایان پیام/

 

کد خبر 387157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha