رونمایی ازجلد26«المعجم فی فقه لغةالقرآن وسربلاغته»درنمایشگاه قرآن مشهد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد جلد 26 کتاب «المعجم فی فقه لغة القرآن و سر بلاغته» رونمایی می شود.

حجت الاسلام علی اکبر الهی خراسانی، مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان  در مشهد اظهار داشت: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای ترویج و نشر فرهنگ اسلامی و در جهت عمق بخشیدن به باورهای دینی، گسترش معارف شیعی و معرفی آخرین دستاوردهای این بنیاد در نمایشگاه‌  قران و عترت مشهد حضور پیدا کرده است.


مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در نهمین دوره نمایشگاه قرآن وعترت مشهد ازکتاب های «جلد 26المعجم فی فقه لغة القرآن و سر بلاغته، دوره 4 جلدی تفسیر آیه‌های متشابه و مورد اختلاف، مترادف در قرآن و پرتوی از هدایت قرآن» رونمایی می شود.


وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد دو غرفه به بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اختصاص یافته است، گفت: در این نمایشگاه 300 عنوان کتاب در دو غرفه برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته‌ شده است.


حجت الاسلام الهی خراسانی افزود: حضور در نمایشگاه قرآن فرصتی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای قرآنی است به همین منظور 60 عنوان کتاب از تازه‌های نشر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه ارائه می شود.


مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همچنین 140عنوان کتاب منتشر شده در سال 92 و یکصد عنوان کتاب منتشر شده در سال‌های گذشته با محوریت قرآنی و دینی برای مخاطبان در این نمایشگاه عرضه می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 387736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha