ستاد خدمات سفر با بررسی راهکارهای مقابله با حوادث جاده ای برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جلسه ستاد خدمات سفر با محوریت بررسی راهکارهای حوادث جاده ای با حضور معاون عمرانی استانداری زنجان امروز(31 تیر) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جواد رحمتی، معاون عمرانی استانداری زنجان در این جلسه با اشاره به شناسایی چند نقطه در اتوبان قزوین به زنجان و زنجان به تبریز برای استقرار دکه هایی برای استراحت رانندگان اظهار کرد: تامین روشنایی چند نقطه در این مسیر نیز می تواند در جلوگیری از تصادفات موثر باشد.


این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه پس از ماه مبارک رمضان دور جدید سفرهای تابستانی آغاز می شود، ادامه داد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران در استان اتخاذ شود.


رحمتی همچنین به طرح تهیه نقشه اطفاء حریق در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این طرح که از سوی مدیریت بحران استانداری انجام می‌ شود، نقاط حادثه خیز و دسترسی به این مراکز برای تامین تجهیزات آتش نشانی شناسایی می شود.


در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از آمار گردشگران در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: در سه ماهه اول امسال میزان گردشگر خارجی در سایت های گردشگری استان رشد 22 درصدی داشته است.

 

یحیی رحمتی میزان تورهای ورودی گردشگری به استان زنجان را با افزایش 45 درصدی عنوان کرد و گفت: آمار به عمل نشان می دهد تمایل برای سفرهای دسته جمعی به استان افزایش یافته است.


پایان پیام/
 

کد خبر 387927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha