رونمایی از آثار قرآنی/ مراسم سحرخوانی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد از چندین اثر قرآنی با حضور معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، در این مراسم از کتاب "شرح 40 حدیث آموزش قرآن کریم در سیره نبوی" به نگارش محسن رجبی قدسی رو نمایی شد.

 

همچنین از دی وی دی های "نوای قدسی" شامل تدریس قرآن در صحن آزادی حرم رضوی با همکاری 20قاری بین المللی و دی وی دی صوتی "نوای قدسی 2 " شامل ترتیل خوانی کل قرآن استاد جواد پناهی در حرم مطهر رضوی نیز با حضور استاد پناهی قاری برجسته رونمایی شد.

 

این گزارش می افزاید؛ از دیگر آثاری که دیروز در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مورد رونمایی قرار گرفت کتاب "خداوند در آیینه عقل و عشق" با نگارش حجت‌الاسلام مهدی نخاولی، عضو هیأت علمی موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی و مدرس حوزه و دانشگاه بود.

 

این کتاب از سوی انتشارات موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی با شمارگان 3 هزار نسخه روانه بازار شده است.


این گزارش می افزاید، یکی دیگر از برنامه های اجرای در نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مراسم سحرخوانی و مناجات‌خوانی در روزهای 24 و 25 ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه است.


این مراسم در شب های مذکور در فضای باز نمایشگاه بین اللملی مشهد این نمایشگاه هرشب توسط 5 یا 6 نفر از سحرخوانان محلی از ساعت 21 آغاز و تا ساعت 23 نیز ادامه خواهد داشت.


مراسم سحر خوانی و مناجات خوانی با هدف اشاعه فرهنگ و آئین سحرخوانی بین مردم برای به رسمیت شناختن هرچه بیشتر آئین و سنن مذهبی، حفظ و گسترش این آئین و جلوگیری از تحریف این سنت مذهبی کشور برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 388092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha