پخش «زیرگنبد کلیسا»  از سیمای فرانسوی شبکه سحر

خبرگزاری شبستان: فیلم داستانی «زیرگنبد کلیسا» به مناسبت روز قدس، از سیمای فرانسوی برای روزه داران به نمایش گذاشته می­شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه سحر فیلم داستانی" زیرگنبدکلیسا" که محصول سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر است، برای مخاطبان فرانسوی این شبکه زیر نویس و آماده پخش استامیرمسعود آقاباباییان بر اساس فیلم نوشتی از بابک صفی خانی و بر اساس یک اتفاق واقعی، "زیر گنبدکلیسا" را کارگردانی و اکبرتحویلیان تهیه کنندگی آن را عهده دار بوده است.

 

ماجرای این فیلم از این قرار است: در حالی که برگزاری یک مراسم عقد ازدواج در کلیسای " المهد" در جریان است، درگیری نظامیان صهیونیستی با مبارزان فلسطینی و ورود تعدادی از مردم مسیحی و یهودی و نیز مبارزان مسلمان به کلیسا، گفت‌وگوی جالبی را بین پیروان این ادیان بر سر آرمان فلسطین رقم می‌زند . . .

 

حبیب ثامنیه، سعید نورالهی، نازنین کشاورز، مجید واشقانی، امیرحسین حسینی، معصومه بافنده، میلاد فرقانی، محمدحسین علایی،عباس صفا، شاه‌علی سرخانی، بهروز شاهبداغی، وحید افشان، علی امیری شهرانی و علیرضا قربانعلی بازیگرانی هستند که در " زیر گنبد کلیسا " به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

زبان اصلی"زیرگنبدکلیسا" فارسی است و پوپک شیروانی ترجمه متون آن به زبان فرانسوی را برعهده داشته است و ویراستاری آن توسط گوهر رنجبر انجام شده است. رحمان رستم پور اپراتور و سرپرست زیرنویس این کار به فرانسوی است.

 

فیلم داستانی " زیر گنبد کلیسا " در 3 قسمت آماده شده که اولین قسمت آن پنج شنبه 9:40 به وقت تهران پخش می شود. قسمت دوم آن نیز در جمعه همین ساعت به روی آنتن می رود.

 

پایان پیام/

کد خبر 388126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha