روز قدس نمایشی از قدرت جهان اسلام در برابر تمامی دنیای کفر است

خبرگزاری شبستان:سپاه تهران بزرگ در بیانیه‌ای تاکید کرد:روز قدس تنها صحنه حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست بلکه نمایشی از قدرت جهان اسلام در برابر دنیای کفر و حمایتی همه جانبه از مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: قدس و رمضان دو نام مبارکی هستند که همیشه در دل مسلمین جهان درخشیده و تابناکی آن با تدبیر معمار کبیر انقلاب از رمضان 58 بیشتر شده است و هیچ مکر و حیله‌ای نتوانسته و نمی تواند این اندیشه صهیونیست ستیزی آن پیر فرزانه و روز قدس را از قلوب مسلمین پاک کند.

این بیانیه می‌افزاید: امام خمینی(ره) که تلألو انقلابش در سرزمین ایران موجب شد تا نور امید در دل تمامی مظلومین و ستمدیدگان که در یوغ مستکبرین گرفتار بوده بتابد و از بهمن 57 این حرکت توفنده تندیسی از مقاومت، ایستادگی و پیروزی در نظر آزادیخواهان به ستوه آمده از ظلم ظالمان شده است و پس از سال‌ها با نام بیداری اسلامی پایه‌های کفر و الحاد دیکتاتورهای دست نشانده را به لرزه درآورد و یکی پس از دیگری با قیام این ملت ها به زباله دان تاریخ افکنده شدند.

در این بیانیه تصریح شده است: اکنون آزادی قدس شریف مطالبه بزرگ جهان اسلام و آرمان تمامی ملتها و دیگر ادیان شده است و امسال این خواسته زودتر از فرا رسیدن روز قدس آغاز شده است. چراکه اکنون دژخیمان رژیم غاصب اسرائیل دستان پلید خود را تا مفرغ به خون مردم بی گناه فلسطین و به خصوص غزه مظلوم آغشته ساخته اند و با بی رحمی حتی از رساندن دارو و غذا به نیازمندان جلوگیری می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: تمامی این حرکات مذبوحانه و ددمنشانه به خاطر آن است که این مجسمه شیطان در منطقه منزوی شده و می کوشد تا با همراهی و هدایت گروه های تکفیری‌، سلفی‌، وهابی و داعشی با حمله به ملت ستمدیده عراق و تجزیه اماکن متبرکه و همچنین با شعار تغییر حکومت در سوریه خود را از ورطه سقوط نجات دهد و چون تمامی نقشه های شومش را نقش بر آب می‌بیند از غفلت جهانیان و سرگرم شدن نگاه‌ها به مستطیل سبز جام جهانی فوتبال و والیبال استفاده کرده و از زمین و هوا بر مردم بی دفاع غزه یورش آورده و در سکوت مجامع بین المللی که به دروغ خود را مدافع حقوق بشر می دانند صدها کودک و زن ومرد بی گناه را به خاک و خون کشانده است.

در این بیانیه تاکید شده است: اگر پس از جنگ 33 روزه و 22 روزه این مجامع به خصوص سازمان ملل متحد که داعیه دفاع از ملتها را دارد سکوت نمی کردند و جانیان صهیونیست را محاکمه می کردند شاید اکنون شاهد کشتار صدها روزه دار در ماه خدا نبودیم. قطع یقین رژیم غاصب و خونخوار اسرائیل در این جنایات تنها نبوده و حامیانی همچون آمریکای جنایتکار که خود نیز در نزد افکار عمومی منفورتر از گذشته شده است این غده چرکین و سرطانی را همراهی می‌کنند و در خلق این جنایات وحشیانه شریک‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: به همین خاطر روز قدس تنها صحنه حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست بلکه نمایشی از قدرت جهان اسلام در برابر تمامی دنیای کفر و حمایتی همه جانبه از مظلومان و ستمدیدگان جهان است. ما بسیجیان، پاسداران و کارکنان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بار دیگر ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس از آحاد ملت شریف به ویژه مردم مومن و انقلابی تهران دعوت می کنیم تا با شرکت در راهپیمایی این روز با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل برائت خود را از جنایات این جانیان اعلام و همصدا با دیگر ملت های مسلمان، حمایت خود را از مظلومان غزه و فلسطین ابراز کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: به امید روزی که یوسف فاطمه(س) از پس پرده غیبت بیرون آید و پرچم آزادیخواهی با دستان پرکفایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله‌الاعظم ارواحنا لمقدمه الفداء سپرده شود.

پایان پیام/

کد خبر 388430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha