اسرائیل نماد کامل تجاوز به حقوق بشر است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی گفت: اسرائیل نماد کامل تجاوز به حقوق بشر است که برای قطع ریشه های انسانیت قد علم کرده است.

حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نفس راهپیمایی روزجهانی قدس لبیک بلند آزادی خواهان جهان به ندای مظلوم است.


وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس لبیک به ندای مظلومان جهان است که عقل وشرع آن را پسندیده و فطرت پاک انسانی آن را اقتضاء می کند.


وی با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) افزود: اگر صدای مظلومیت مسلمانی را بشنوی و به او یاری ندهی مسلمان نیستی.


شاکری اضافه کرد: کسانی که در این همایش عظیم شرکت می کنند روزه دارانی هستند که با زبان روزه و تحمل گرما از مظلومانی حمایت می کنند که آماج بی رحمانه ترین حملات مدعیان دروغین حقوق بستر قرار گرفته اند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: روز قدس، روز اعلام وجودیت انسانیت، حریت و طرفداری از مظلوم است وستمدیدگان جهان به ویژه مسلمانان گرفتار آمده در مثلث شوم صهیونیزم وآمریکا وعفریت سرمایه داری است.


وی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و تاثیر آن بر شرایط ایران اسلامی گفت: ملت ایران که حماسه آفرین جهاد در مقابل مستکبران عالم هستند ثابت کرده اند که هر زمان اقتدار ایران و اسلام به میان آمده است از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و چنان مقبولیت نظام را به رخ دنیا کشیدند که هم ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هم مظلومان دنیا را به مبارزه با مستکبران امیدوار و خون تازه در رگ های آزادیخواهان جاری کرده است.
 

شاکری با اشاره به شعارها و فریادهایی که مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس سر می دهند، افزود: شعار الله اکبر بیان کننده وحدت در جامعه مسلمین جهان است که با این وحدت هیچ ترسی از غیر مسلمانان نخواهند داشت.


پایان پیام/

 

کد خبر 388470

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha