حملات اخیر اسراییل به غزه حماقت بود/برگزاری همایش مقاومت رمز پیروزی

خبرگزاری شبستان: رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان حملات اخیر اسراییل به غزه را حماقت توصیف کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با حملات اخیر خود بهانه به دستمان داد تا پرشورتر در روز قدس شرکت کنیم.

اسماعیل جانعلی پور، رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس حماسه ملتی انقلابی و برخوردار از یک جمع مومنانه است که امسال با توجه به کشتار اخیری که رژیم غاصب صهیونیسم در نوار غزه به راه انداخته است، باید پرشور و با شکوهتر برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه قریب به اتفاق شهدای غزه این روزها دانش آموزان و کودکان هستند، گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی از نظر ستادی با تشکل‌های دانش آموزی لبنان مثل کشافة المهدی و جاهای دیگر ارتباط دارد که قطعا همبستگی و مشارکت اعضای عضو اتحادیه در این راهپیمایی به شکل گسترده‌تری خواهد بود.

 

جانعلی پور با استناد به فرمایش امام صادق(ع) که فرمودند "خدا را شکر که دشمنان ما را جزو احمق‌ها قرار داده است"، حملات اخیر رژیم غاصب اسراییل به غزه و کشتار بی امان آنان را یک حماقت توصیف کرد.

 

رژیم صهیونیستی با حماقت خود بهانه به دستمان داد تا پرشورتر در روز قدس شرکت کنیم
وی با بیان اینکه حماقت دشمن درست در ایامی که نزدیک به روز قدس است و بی شک در سراسر جهان ملت‌های آزادی خواه دوباره برای اینکه با آرمان‌های ملی امام راحل تجدید پیمان ببندند به میدان می‌آیند تا انزجار خود را نصبت به غاصبان رژیم صهیونیستی نشان دهند به اوج خود رسیده است، افزود: خود رژیم صهیونیستی با حملات شدیدی که در غزه آغاز کرده، آمده و بهانه را برای ما ایجاد کرده است تا پرشورتر مردم سراسر جهان در روز قدس در صحنه حضور یابند و رسانه‌های بزرگ جهان به آن بپردازند.

 

جانعلی‌پور اظهار کرد: امروز نه تنها کشورهای مسلمان بلکه بسیاری از شهرهای بزرگ امریکا که مملو از مردم صهیونیستی و یهودی است پای به میدان گذاشته‌اند و علیه حرکت ظالمانه اسراییل اعتراض کرده اند.

 

وی ادامه داد: این حجم سنگین حملات و کشتار در حمله اخیر این رژیم منحوس به غزه طی 60 سال گذشته شدیدتر بوده است از این رو وجدان بیدار، حس انساندوستی و نوعدوستی ما به ما تاکید می کند که باید با شرکت در راهپیمایی، از مردم مظلوم فلسطین و غزه و.... حمایت کنیم.

 

جانعلی پور با اشاره به تاکید دین مبین اسلام، سفارش‌های مکرر ائمه معصومین و بزرگان دین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تشکل‌های اسلامی که در مسیر اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند باید بیش از همه در حمایت از مظلومین به صحنه بیایند، گفت: باید روز قدس را پرشور‌تر از همیشه برگزار کنیم چرا که روز قدس روز حمایت از مظلومین جهان است.

 

برگزاری همایش مقاومت رمز پیروزی در رشت
رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در ادامه در خصوص برنامه‌های اتحادیه برای روز قدس، تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای خواهران و برادران همایشی را ترتیب داده است تحت عنوان "مقاومت رمز پیروزی" که در راستای همایش جهان بدون تروریسم که هر ساله برگزار می شد، است.

 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم که از عصر امروز پنج شنبه(2 مرداد) به همراه سخنرانی، دعا، مناجات و افطار برای برادران و در ادامه شب زنده داری برای خواهران عضو اتحادیه برگزار می‌شود، گفت: پیش بینی می شود یکصد برادر و 300 خواهر عضو اتحادیه رشت در روز جمعه به صورت متحدالشکل و یکپارچه به اتفاق ملت شریف در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

 

جانعلی پور با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان نیز اعضای انجمن‌های اسلامی برای شرکت در این راهپیمایی دعوت شده‌اند، افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، تشکلی برخاسته از متن دانش آموزان مسلمان و انقلابی ایران است که برای حفظ و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کند.

 

وی در ادامه، صدور بیانیه، تهیه ویژه نامه روز قدس، افطار، احیای شب روز قدس، برگزاری همایش مقاومت رمز پیروزی با برگزاری سخنرانی و تشکیل کارگروه‌های خاص با حضور کارشناسان فن در جهت تبیین مسئله فلسطین و صهیونیسم، برگزاری نمایشگاه و مسابقه و حضور در راهپیمایی را از جمله برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان عنوان کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 388465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha