بیانیه دبیرخانه کانون های مساجد استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس نماد همدلی امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان امروز "2 مرداد"به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای آورده است: روز قدس، نماد همدلی امت اسلامی است تا با وحدت و یکپارچگی علیه ظلم پرچم عدالت طلبی را در سراسر جهان برافراشته سازند.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


روز جهانی قدس، روز فریاد مردم مظلومی است که با خون پاک و بی گناه خود و فرزندانشان چهره واقعی جنایتکاران جهان امروز را به تمامی بشریت نشان داده اند و از ادعاهای بی اساس و پوچ حقوق بشری و انسان دوستانه امریکا و اسرائیل و همپیمانان آن پرده برداری کرده اند.


روز قدس، نماد همدلی امت اسلامی است تا با وحدت و یکپارچگی علیه ظلم پرچم عدالت طلبی را در سراسر جهان برافراشته سازند.


صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم انقلابی ایران همواره از حق ملت فلسطین حمایت خواهند کرد و این حرکت وحشیانه اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

 

امسال اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید با شکوه تر و قدرتمندانه تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.


روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را در غزه با حمایت های همه جانبه آمریکا و همپیمانان آن به سختی می فشرد.


مسلمانان جهان امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارند که مردم بی گناه به خصوص زنان، کودکان و سالمندان در غزه از زمین، هوا و دریا مورد هجوم وحشیانه صهیونیست‌ها با بمب‌های سمی هستند به طوری که هزاران تن در خون خود غلطیده‌اند.


در این روزها برادران و خواهران مسلمان ما در غزه هر ساعت از روز در هجوم جنگنده های اسرائیلی، سفره افطارشان به خون عزیزی رنگین می‌شود اما همگان می‌بینند که عفونت غده سرطانی اسرائیل هر لحظه این کالبد لجام گسیخته را بیشتر در خود ویران و گرفتار می‌کند همچنان که ملت فلسطین چون کوه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و با پاسخ های قهرمانانه خود پاسخ دندان شکنی به آن رژیم خوانخوار داده‌اند.
 

دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با لبیک به ندای حق مدارانه بنیانگذار این حرکت انقلابی، خمینی کبیر (ره) و به پیروی از ولی امر مسلمین جهان، همچون گذشته در کنار دیگر اقشار غیور امت حزب‌الله در مراسم روز قدس شرکت کرده و بدینوسیله از همه کسانی که به نحوی در پیشرفت فرهنگ این کشور دخیل هستند می خواهد همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این مراسم بار دیگر استقامت و آمادگی خود را به جهانیان به خصوص آمریکا و اسرائیل و همپیمانانشان نشان دهند.


به امید پیروزی همه جانبه حق علیه باطل ، انشاالله.
 

پایان پیام/

کد خبر 388474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha