روز قدس روز فریاد در مقابل همه متجاوزان به حقوق مردم مستضعف جهان

خبرگزاری شبستان:دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان طی بیانه ای از تمام همشهریان و به خصوص اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

خبرگزاری شبستان:دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان طی بیانه ای از تمام همشهریان و به خصوص اعضاء کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد دعوت نمود تا در راهپیمایی روز قدس شرکتی پرشور داشته باشند و انزجار خود را از صهیونیست جنایتکار و حامیان مستکبر آن فریاد زنند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

امام خمینی(رحمه ا... علیه):

 

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.

 

قدس نامی که آوازه ای به بلندای تاریخ دارد نامیکه که یادآور اولین قبله مسلمانان جهان است واژه ای که بوی مقاومت، ایثار، شهادت و مظلومیت ملتی را می دهد که انگار دنیای بیداد وظلم مقابل صدای حق خواهی وحق طلبی یک ملت مسلمان قد علم کرده اند تنها به جرم آنکه کمترین حق خود را که همان زندگی در موطن اصلی خودست را طلب می کنند.

 

روز قدس که به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) آن بت شکن تاریخ رقم خورد در حقیقت بارقه های امیدی بود تا لااقل جهان گوشه ی از مظلومیت ملت قهرمان فلسطین و ظلم، بیداد و ستم خودشیفتگان قلیل و مستکبران از خدا بی خبر را ببیند.

 

پاسداشت این روز بزرگ و شرکت در راهپیمایی روز بزرگ قدس در حقیقت فریاد در مقابل ظلم همه غاصبان صهیونیست و حتی همه آنانی که ظلم را می بینند و سکوت می کنند هست و خود یک امربمعروف و نهی از منکر بزرگ است.


در شرایط کنونی جهان اسلام که غاصبان صهیونیست بار دیگر از زمین و هوا ملت مظلوم فلسطین را مورد حمله قرار داده اند و از سوی دیگر گروه های تکفیری و تروریستی نظیر داعش در عراق و سوریه امنیت و آسایش را از مردم این مناطق سلب کرده اند حضور در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان تمام تجاوزگران و حامیان آنها می باشد.


از اینرو دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان و بالطبع آن کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بر خود لازم می داند همگام با تمام اقشار خداجوی سرافراز و مسلمان ایران در راهپیمایی روز قدس شرکتی پرشور داشته باشد و انزجار خود را از صهیونیست جنایتکار و حامیان مستکبر آن فریاد زند.

 

وعده دیدار ما جمعه 3/5/93 ساعت 11 صبح از میدان شهید بهشتی به سمت مسجد ملا اسماعیل «مصلی برگزاری نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه»


به امید سرنگونی رژیم غاصب، جعلی و ذلیل اسرائیل.
 

پایان پیام/

کد خبر 388527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha