اسرائیل روز به روز در بین ملت های مختلف جهان منفورتر می شود

خبرگزاری شبستان: فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به جنایات اسرائیل در غزه اشاره و افزود:اسرائیل روز به روز در بین ملت های مختلف جهان منفورتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار الله مراد الوند نسب، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (2 مرداد) به خبرنگاران، گفت: جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیسم در غزه و دیگر مناطق فلسطین طی چند روز اخیر انجام داد، باعث شد تا در اکثر کشورهای جهان بر علیه این رژیم غاصب راهپیمایی و این جنایت ها را محکوم کنند؛ اما دوستانشان در آمریکا این حملات به زنان، کودکان و غیر نظامیان را دفاع اسرائیل از خود خواندند.

 الوند نسب افزود: جوانان متعهد فلسطین در پاسخ به این حنایتها با پرتاب موشک هایی به نقاط مختلف رژیم صهیونیسم و عبور از گنبد آهنینی که مقامات اسرائیل اعلام می کردند اگر پرنده ای از آسمان ما بگذرد قادر به شکارش هستیم رعب و وحشتی در درون این اشغالگران انداخته که تعدادی از ساکنان شهرهای مختلف آنها در حال تخلیه و عزیمت به دیگر کشورها شدند.

وی بیان داشت: ما هم بر اساس آیات و روایاتی که «حق بر ظلم پیروز است» انشاء الله منتظر پیروزی ملت مظلوم فلسطین هستیم.

این مسئول به جنایات اسرائیل در غزه اشاره و افزود:اسرائیل روز به روز در بین ملت های مختلف جهان منفورتر می شود.

الوند نسب عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط امام خمینی (رحمه الله علیه)به عنوان روز قدس نامیده شده از مردم شریف، مؤمن و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا امسال با شرکت خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر به ندای امام (ره) ورهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده انزجار خود را از اسرائیل غاصب به گوش جهانیان و حمایت خود را به مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود، پاسداران و بسیجیان را جهت همکاری با مسئولان ذیربط را برای بهتر برگزاری راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 388518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha