حضور پر رنگ کانون های مساجد استان یزد در راهپیمایی روز قدس

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از حضور پررنگ اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد  با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از حضور پرشور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در مراسم راهپیمایی روز قدس خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان دوشا دوش مردم همیشه در صحنه دارالعباده با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیست بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و هچنین اقدامات اخیر گروه های تکفیری داعش در عراق و سوریه را محکوم می کنند.


رستگاری بر لزوم شناساندن اهمیت مسئله فلسطین به مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: در این راستا هیچ منبعی بهتر و جامع تر از سخنان و رهنمودهای رهبری در باب موضوع اسرائیل و فلسطین نمی باشد.


وی گفت: در جهت همین آگاهی بخشی بروشوری با عنوان نقشه راه مسئله فلسطین از منظر مقام معظم رهبری که به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) آماده شده است در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی توزیع می شود.


وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی توسط کانون های مساجد استان در طول مسیر راهپیمایی گفت: برپایی ایستگاه های فرهنگی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، توزیع اقلام فرهنگی بخشی از فعالیت های مساجد واقع در طول مسیر راهپیمایی می باشد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد همچنین با اشاره به ساخت آدمک های مختلف از مستکبران و زورگویان جهان توسط کانون های مساجد گفت: این آدمک ها همراه با پرچم های کشورهای مستکبر جهان در راهپیمایی روز قدس توسط مردم همیشه در صحنه استان به آتش کشیده خواهد شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 388597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha