حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مصداق بارز امر به معرف و نهی از منکر

خبرگزاری شبستان: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان در بیانیه ای اعلام کرد: حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس مصداق بارز و عینی امر به معروف و نهی از منکر در عصر حاضر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، در بیانیه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در خصوص روز جهانی قدس آمده است: روز قدس یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ است تا مسلمانان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسیطن روا می دارند غافل نمانند.

 

این بیانیه می افزاید: در شرایط حساس کنونی در حالی که ملت مسلمان فلسطن در غزه زیر آتش رژیم صهیونیستی قرار دارند، مسلمانان از هر نژاد، مذهب و طایفه ای باید با حفظ وحدت و یکپارچگی از هر راه ممکن به حمایت از مسئله فلسطین بپردازند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز بیش از هر زمان دیگر مردم مظلوم فلسطین به خصوص غزه نیازمند پشتیبانی مادی و معنوی همه ملت ها به ویژه مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی است و اثرگذار ترین بستر این حمایت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

 

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان از آحاد مردم شریف استان ولایتمدار گلستان دعوت می نماید تا با حضور گسترده و با شکوه در مراسم راهپیمایی یوم الله قدس که از مصادیق بارز و عیتی «امر به معروف و نهی از منکر» در عصر حاضر است، از جنایات ضد بشری رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیتی اعلام انزجار نموده و به دنیای استکبار نشان دهند تا آخرین نفس بر سر آرمان های انقلاب به خصوص حمایت از مردم فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس ایستاده ایم.

 

پایان پیام/

کد خبر 388573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha