اعلام حضور پایگاه بسیج شهیدگرزین شرکت گاز گلستان در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری شبستان: پایگاه بسیج شهید گرزین شرکت گاز گلستان به مناسبت روز قدس روز امید، اتحاد مسلمانان جهان و روز هشدار به همه ابرقدرتها، آمادگی خود را جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، صفرعلی جمال لیوانی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات گفت: روز قدس حقیقتاً میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی وهوشمندی امام خمینی (ره) و بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و استکبار جهانی است.


وی افزود: در این روز بزرگ مسلمین جهان با حضور در تظاهرات میلیونی و برائت از استکبار جهانی یکبار دیگر در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین حماسه آفریده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.


جمال لیوانی اظهارداشت: کارکنان بسیجی شرکت گاز استان گلستان نیز در آستانه روز جهانی قدس، امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور گسترده و مشتهای گره کرده خود در راهپیمایی عظیم و خیره کننده این روز بزرگ، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بلند معمار کبیرانقلاب اسلامی و تاسی از رهبر فرزانه بار دیگر در این حماسه بزرگ حضور یافته و ندای برائت و انزجار خود را درحمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام داشته ودر جهت نیل به اهداف نهضت جهانی اسلام از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.


مدیرعامل شرکت گاز گلستان از همه اقشار بویژه همکاران عزیز درخواست کرد تا با حضور خود در این حماسه بزرگ لرزه بر اندام استکبار جهانی وحامیانشان بیندازند.


پایان پیام/

کد خبر 388490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha