راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری شبستان: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در جای جای استان مرکزی همزمان با سراسرکشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستاناز اراک، مردم مومن و خدا جوی استان مرکزی از ساعات اولیه امروز با تجمع در میدان اصلی شهر خود فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکار را سر داده و در قالب کاروان راهپیمایی با سرداردن شعارهایی در مظلومیت مردم مسلمان غزه و فلسطین به سمت مصلاها و مساجد جامع شهر و روستای خود حرکت کردند.

 

مردم مسملان و ولایتمدار استان مرکزی که در روزهای ماه مبارک رمضان شاهد کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطین بودند با حضور گسترده و آگاهانه خود در این راهپیمایی خشم و انزجار خود را از جنایات اخیر این جنایتکاران نشان دادند.


مردم روزه دار استان مرکزی با حضور در راهپیمایی روز قدس و حرکت در خیابان های شهر و روستای خود ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار را سردادند و خواستار آزادی قدس شریف شدند.


در شهر اراک نیز مردم روزه دار این شهر با تجمع در میدان شهدای شهر اراک ضمن پشتیبانی از مردم غزه، نفرت و انزجار خود را از توطئه های این مستکبران نشان داده وبا سردادن شعارهایی مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا،  نابودی اسرائیل- خواسته ملت ما است ، باید شود محو ز روی زمین - رژیم اشغالگر اسرائیل به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.


راهپیمایان در مسیر حرکت خود شعارهایی غزه شده غرق خون، دشمن شود سرنگون، اتحاد- اتحاد تنها راه نجات است، روز قدس ، روز قدس پیروزی اسلام است - نابودی اسرائیل بشارت امام است، ما ذوالفقار حیدریم - فدائیان رهبریم و خامنه ای رهبر مسلمین است - بیت القدس پایگاه دین است بار دیگر خشم و انزجار خود را از این جنایتکاران نشان دادند.


در پایان این مراسم قطعنامه ای در ده بند قرائت شد که شرکت کنندگان با فریاد الله اکبر مهر تائید بر آن گذاشته و خواستار وحدت کشورهای اسلامی در قبال کشتار وحشیانه اسرائیل در نوار غزه شدند و ضمن تاکید بر پایان محاصره این منطقه، سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای منطقه در برابر جنایات اسرائیل را محکوم کردند.


گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در 120 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد و مسیر حرکت راهپیمایی این روز جهانی در اراک از میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری به مصلای بیت‌المقدس بود.


پایان پیام/

کد خبر 388784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha