با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شعار مرگ بر صهیونیسم سر می دهیم

خبرگزاری شبستان: خبرنگاران فعال رسانه های خبری و مطبوعات محلی بندر آستارا برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا ، خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، تسنیم و مطبوعات محلی بندر آستارا اعلام کردند که با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم را سر می‌دهند.


رسول علی نژاد، سردبیر هفته نامه استانی تارک خزر در مصاحبه با خبرنگار ما در بندر آستارا با بیان اینکه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم جعلی صهیونیسم را کوبنده‌تر از سال‌های گذشته سر می‌دهند، گفت: انزجار ملت قهرمان ایران از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب یک نفرت ابدی است.


وی تصریح کرد: به برکت ولایت فقیه و رهنمودهای ارزشمند حضرت آیت الله امام خامنه ای ملت قهرمان ایران اسلامی با ایمان و اعتقادی راسخ و محکم، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را به زانو در آورده و الگوی جهانیان شده‌اند.

 

علی نژاد با اشاره به تاثیرگذاری حضور چشمگیر خبرنگاران و اصحاب رسانه در راهپیمایی روز جهانی قدس، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در جهت بازتاب و انعکاس شفاف و همه جانبه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تلاش کنند.

 

یوسف هدایتی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) نیز در گفتگو با خبرنگار ما فریاد ملت مبارز و انقلابی ایران را فریاد مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان جهان ذکر کرد و افزود: باردیگر ملت سرافراز و قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابند و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را در سراسر ایران اسلامی طنین انداز می‌کنند.

 

وی روز قدس را متعلق به تمام مسلمانان جهان و نشأت گرفته از تفکر ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) دانست و خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی حقانیت ملت فلسطین را در عرصه‌های بین‌المللی ثابت می‌کنند.

 

هدایتی شرکت منسجم و پرشور در راهپیمای روز جهانی قدس را یک وظیفه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه ذکر کرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه علاوه بر حضور در این رویداد مهم، وظیفه ترویج فرهنگ حضور بین سایر قشرهای مردم را نیز از طریق رسانه‌ها بر عهده دارند.

 

بهمن کاظم زاده، خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندر آستارا و سردبیر ماهنمامه کشکول نیز با اشاره به وضعیت کنونی مردم غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان این منطقه توسط رژیم صیهونیستی، خواستار حضور پررنگ و دشمن‌شکن تمام مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.


وی حضور رژیم جعلی صهیونیسم در منطقه را یک غده سرطانی دانست وافزود: اسرائیل به عنوان یک لاشه کثیف که تمام وجودش برای جهان اسلام سم است توسط کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار حمایت می‌شود.


کاظم زاده با اشاره به اینکه چشم دشمنان اسلام و انقلاب به حضور مردم در این راهپیمایی دوخته شده است، اظهار کرد: مردم ایران باردیگر در این راهپیمایی به صحنه می‌آیند و حماسه‌ای به یادماندنی در دفاع از مظلومان جهان به ویژه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خلق می‌کنند و برگ زرینی دیگر بر افتخارات نظام می‌افزایند.

 

رامین بشرویه از دیگر خبرنگاران فعال مطبوعات محلی و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در بندر آستارا، با اشاره به نقش ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص ترویج حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: تمام سعی دشمنان اسلام و انقلاب این است که با ایجاد فضای نا امیدی و یاس، حضور مردم را در این روز کمرنگ کنند ولی ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در این راهپیمایی و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.


وی به روز قدس و حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم بی‌گناه فلسطین اشاره کرد و افزود: سال‌هاست که امت اسلامی درد غده‌ای سرطانی را در سینه دارند و با آن جنگیده‌‌اند.


بشرویه با بیان اینکه روز جهانی قدس به عنوان نماد ملت ایران و کشورهای آزادیخواه جهان در دفاع از مظلومان دنیا در تاریخ ثبت شده و همواره باید گرامی داشته شود، اظهار کرد: شعار ضد استکباری ما تا ابد مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ما خبرنگاران و اصحاب رسانه فردا این شعار را هم ندا با هم وطنانمان در سراسر کشور کوبنده تر سر می‌دهیم.


مهدی حسین نژادی، سردبیر هفته نامه پیام آستارا نیز با اشاره به دور جدید حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه، افزود: روز قدس باید به بهترین شکل ممکن جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین گرامی داشته شود.


وی روز قدس را یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دانست و اظهار کرد: خبرنگاران آستارایی با شرکت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب نشان داده و به رژیم غاصب صهیونیست نشان می‌دهند که همواره پشتیبان آرمان‌های اسلام هستند.


حسین نژادی در پایان گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر کشتار بی‌رحمانه کودکان و نوجوانان فلسطین نشان از ترس این مجامع بین‌المللی و یا همدستی آنان با این رویه دارد.


 

پایان پیام/

کد خبر 388536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha