10 صبح؛ آغاز راهپیمایی در بجنورد/ سردار نقدی سخنران مراسم روز قدس

خبرگزاری شبستان: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، زمان آغاز مراسم راهپیمایی در بجنورد را 10 صبح و سخنران ویژه این مراسم را "سردار نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفان اعلام کرد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت 10 صبح از میدان شهید بهشتی آغاز می شود و به مصلی امام خمینی(ره) محل اقامه نماز جمعه ختم می شود.

 

وی به حضور "سردار نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور به عنوان سخنران ویژه این مراسم قبل از خطبه های نماز جمعه اشاره کرد و اظهارداشت: نمایشگاه کاریکاتور و عکس با محوریت تبیین معضلات ماهواره با عنوان "دجال واره" نیز در حاشیه این مراسم در محل مصلی دایر می شود.

 

حجت الاسلام سالاری، در تشریح زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دیگر شهرستان ها نیز بیان کرد: در شهرستان های شیروان و جاجرم آغاز راهپیمایی ساعت 11:30 به ترتیب از محل حسینیه اعظم و مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت مصلاهای نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام کوثری و حجت الاسلام موسوی همراه خواهد بود.

 

وی، با بیان اینکه در شهرستان های فاروج و گرمه زمان شروع راهپیمایی 11 صبح اعلام شده است، مسیر راهپیمایی را به ترتیب از مسجد آل یاسین به سمت مسجد جامع و از میدان ارشاد به سمت مصلی ذکر کرد و گفت: حجت الاسلام قلی زاده و حجت الاسلام گرمابی نیز در شهرستان های فاروج و گرمه سخنران این مراسم هستند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به آغاز راهپیمایی در مراکز شهرستان های راز، آشخانه و اسفراین به ترتیب در ساعت های 10، 11 و 10:30 اعلام کرد: مسیر راهپیمایی نیز به ترتیب از میدان مرکزی به سمت شهرداری، چهارراه شهرداری به سمت مصلی و خیابان ولیعصر به سمت مصلی و با سخنرانی حجت الاسلام عابدینی، حجت الاسلام احمدزاده و حجت الاسلام محمدیان خواهد بود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 388574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha