شورای هماهنگی همه اتفاقات جهان اسلام را رصد کند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بای همه مسایل جهان اسلام را رصد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، (12 مرداد) در دیدار با مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی که به مناسبت سالگرد تاسیس این شورا برگزار شد، از فعالیت های شورای هماهنگی در برگزاری برنامه های و مناسبت های ملی و مذهبی تقدیر کرد.


وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی مسئولیت خطیری بر عهده دارد، اضافه کرد: این شورا باید نسبت به تمام مسایل که در جهان اسلام رخ می دهد حساس بوده و آنها را رصد کند.


آیت الله دری نجف آبادی افزود: شورا نباید فقط محدود به برنامه هایی خاص باشد و باید با رصد دقیق اتفاقات جهان اسلام به صدور بیانیه و اعلام حمایت از مظلومان و همچنین جهان اسلام بپردازد.

 

شعارها راهپیمایی ها با محتوا و کوبنده باشد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به اینکه همه فعالیت ها باید با محوریت شورا بوده تا کارهای موثر انجام شود، ادامه داد: در مورد شعارها فکر شود و شعارهای با محتوا وکوبنده برای راهپیمایی ها انتخاب شود.


امام جمعه اراک اضافه کرد: 21 نهادهای که با شورای هماهنگی همکاری دارند همکاری خود را گسترده تر کرده و نهادهایی که عضو نیستند نیز برای همکاری دعوت شوند.


وی گفت: حلقه بعدی و اصلی فعالیت های شورای هماهنگی مردم هستند حضور گسترده و حداکثری مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید برای آن برنامه ریزی شود.


با اخلاص، قصد خدمت و رضای الهی گام برداریم
آیت الله دری اضافه کرد:همه کارها و فعالیت ها باید با انگیزه الهی و قصر خدمت باشد و مهمترین کار اخلاص در راه خدا است.


وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: این افرادمظلوم و بی دفاع زیر بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر هستند و مجامع بین المللی در برابر این جنایات وحشیانه سکوت کرده اند.


ایشان اضافه کرد: دردناک است که یک ملتی در آتش و خون می سوزد وبه نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع پرداخته و مدعیان حقوق بشر در این رابطه ساکت نشسته اند.


وی ادامه داد: این کار جنایت علیه بشریت است و قابل گذشت نیست و در خاطره تاریخ باقی خواهد ماند.

 

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش دفاع در برابر این نسل کشی ها و جنایات را حق مردم فلسطین دانست و اضافه کرد: و سازمان امنیت و سازمان ملل نباید ساکت بنشینند.


گفتنی است در این مراسم که با حضور اعضای شورا برگزار شد از مسئولان کمیته های مردمی عضوشورا با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 390342

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha