شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  نهاد مولود انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه سالروز تاسیس این شورا آورده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی و الگویی مناسب از پیشتازی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان: در بیانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن دوازدهم مرداد سالروز تاسیس این نهاد ارزشمند آورده شده است: این نهاد مولود انقلاب اسلامی با تایید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره ) برای بزرگداشت برنامه‌های ایام الله انقلاب اسلامی تاسیس شد.
 

معمار کبیر انقلاب اسلامی با درک صحیح و بصیرت والای خویش، توطئه منافقانه گروهک‌های ضد انقلاب و بنی صدر را در آشوب کشاندن کشور دریافتند و پس از غائله سی ام تیر ماه سال 1359 ایجاد نهادی را خواستار شدند که اشخاص انقلابی و متولیان فرهنگی به رصد برنامه‌ها و ضروریات اجتماعی و سیاسی و حضور مردم مسلمان در صحنه‌های حمایت از آرمان‌های انقلاب بپردازند.
 

تعامل سازنده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سی و چهار سال فعالیت خویش با مردم نشان داده است که این نهاد برخاسته از متن انقلاب همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند یکی از نهادهای کهن و شاخص انقلاب اسلامی است. دشمن شناسی، موقع شناسی و رصد شیوه‌های جنگ نرم دشمن باعث شده است تا این نهاد مولود انقلاب همدوش سایر نهادهای انقلابی در پاسداشت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی مناسب از پیشتازی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی باشد.
 

حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیشانی مبارزه با تهاجم فرهنگی نشانه اخلاص توام با درک زمانه است که مسئولایت کارگزاران و همراهان این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی را دوچندان می‌کند.
 

بی شک همت بلند و حضور پر ثمر مردم مسلمان ایران برای دفع فتنه تیر 78 و خرداد 88 نشانه اعتمادی بود که مردم به دعوت شورای هماهنگی داشته‌اند و دستاورد آن خلق حماسه‌هایی ماندگار در تاریخ ولایت مداری ایران اسلامی بود.
 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با گرامیداشت دوازدهم مردادماه سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور عزتمندانه مردم در صحنه‌های دفاع از ولایت فقیه و مناسبت‌های انقلاب اسلامی، هیچ گاه از خاطره تاریخ محو نخواهد شد. اجابت مردم به دعوت‌های به عمل آمده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نشان از اعتماد عمیق و ریشه داری است که به این نهاد انقلابی پیدا شده است و خداوند متعال را ازاین جهت سپاسگزاریم.


پایان پیام /

 

کد خبر 389946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha