"مرگ بر اسرائیل" در سراسر گیلان طنین انداز شد

خبرگزاری شبستان: مردم ولایتمدار گیلان باسردادن شعار مرگ بر اسرائل انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل را اعلام و کشتار مردم غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، مردم غیور، ولایتمدار و روزه دار گیلانی همزمان با سراسر ایران اسلامی از اوایل صبح امروز به خیابان‌ها آمده و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جنایات این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان غزه را محکوم کردند.


گیلانی‌ها با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا به همه دنیا نشان خواهد داد که مردم انقلابی ملت ایران همیشه در کنار ملت مظلوم فلسطین حضور داشته و مستکبران دنیا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.


مردم با حضور گسترده و حماسی در مسیرهای منتهی به مصلی شهر رشت فریاد آزادی قدس شریف را سرداده و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.


کودکان گیلانی نیز همراه با والدین خود در حمایت از کوکان غزه در این راهپیمایی شرکت کرده و با در دست داشتتن پلاکاردهای شهادت کودکان غزه جنایات ددمنشانه این رژیم را محکوم کردند.


خردسالان شهرستان رشت نیز به منظور همدردی با علی اصغرهای شهید غزه با نمادهای شهادت شامل سربند، چفیه و ... در مسجد قدس میدان فرهنگ تجمع کردند.
 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 388707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha