اهداف پلید صهیونیست سلطه بر جامعه جهانی است

خبرگزاری شبستان: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اهداف پلید و سلطه جویانه صهیونیست نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای جامعه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام (3 مرداد) همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس در جمع راهپیمایان اراکی گفت: حضور گسترده اقشار مختلف از پیر و جوانان و زد مرد در این راهپیمایی نشان از خشم و انزجار مردم از توطئه ها و نسل کشی های این جنایتکاران است.


وی با اشاره به اینکه مبانی اعتقادی صهیونیستها خطرناک است، افزود: اهداف پلید سلطه جویانه آنان نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای جامعه جهانی است و این توطئه با وحدت و اتحاد مسلمانان خنثی می شود.


این مقام مسئول با اشاره به فاجعه‌ای که از دو هفته پیش در غزه آغاز شده، ادامه داد: این جنایات و کشتار مردم بی دفاع، تاریخ جنایات صهیونیست‌ها را بیش از گذشته خونین‌تر کرده است.


وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان باران بمب و موشک بر سر مردم مظلوم غزه و فلسطین از سوی این جنایتکاران ریخته می شد، اضافه کرد: این توطئه ها منجر به شهادت بسیاری از زنان و کودکان بی دفاع و زخمی شدن بسیاری دیگر شده که اکثر آنان کودکان هستند.


مظفر ادامه داد: امروز که شاهد جنایات صهیونیست ها و راه انداختن حمام خون در غزه و سکوت مجامع و سازمان های بین المللی هستیم، مسلمانان جهان باید بیش از گذشته به فکر مردم مظلوم و بی دفاع بوده و با وحدت و تحاد خود را نشان دهند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان به سکوت حاکمان عرب اشاره کرد و گفت: حاکمان بی‌غیرت و مرتجع عرب نه تنها سکوت اختیار کرده‌اند، بلکه در حال کمک رسانی مالی به رژیم صهیونیستی هستند.


این مقام مسئول ادامه داد: مدعیان دروغین حقوق بشر که همواره دم از حقوق بشر می زنند خود حامیان این جنایتکاراند و برنامه ریزان اصلی کاخ سفید نیز از یهودیان صهیونیست هستند که با استفاده از جایگاه خود به عنوان حامی بزرگ اسرائیل خدمت می کنند.


وی ادامه داد: امروز بسیاری از رسانه ها در اختیار اسرائیل قرار دارد و با سانسور خبری از انعکاس جنایات وحشاینه خود جلوگیری می کنند.

مظفر ادامه داد: مسلمانان جهان با حضور خود در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و همبستگی خود را به دنیا نشان داده و به اسرائیل و جنایتکاران اعلام می کنند که تسلط بر خاور میانه بزرگ آرمانی پوچ و دست نیافتنی است.


وی با بیان اینکه بیش از 60 سال است که نژادپرستان صهیونیست با حمایت کشورهای استعماری و چراغ سبز سازمان‌های بین‌الملل، فلسطینی‌ها را از خانه و کاشانه خود آواره‌ کرده و به قتل و غارت و کشتار مردان و زنان پرداختند، افزود:این جنایتکاران علاوه بر آواره کردن مردم مظلوم فلسطین به ویران کردن خانه ها و مزارع آنها پرداخته و یهودیان را از سراسر جهان دعوت کرده و در فلسطین جای دادند.


گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در 120 نقطه استان مرکزی برگزار شد و راهپیمایان اراکی نیز با حرکت به سمت مصلای بیت المقدس اراک و تجمع در این مکان خشم و انزجار خود را از این توطئه ها اعلام کردند.


پایان پیام/

کد خبر 388818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha