روز قدس، روز تقویت فرهنگ مبارزه با صهیونیسم است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: روز قدس روز تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی و حمایت همه جانبه از مظلومان است.

سردار عزیزاله ملکی، فرماندهی انتظامی استان مرکزی (3تیر) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت این روز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: روز قدس روز حیات اسلام است.


وی با اشاره به اینکه روز قدس، روز تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی است، ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با ابتکار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نام گذاری شده است روز مبارزه با جنایتکاران و دفاع از مظلومان است.

 

سردار ملکی در ادامه به جنایات اخیر اسرائیل در برابر مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: فجایع گوناگونی که در غزه در حال رخ دادن است نشان می دهد دغدغه مهمی که بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی (ره) در بیش از سه دهه پیش بر آن تاکید می کردند همچنان فراموش ناشدنی است.

 

فرماندهی انتظامی استان مرکزی ، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه ، حمایت از مظلومان فلسطین را وظیفه ای انسانی، تعهد انقلابی و تکلیف شرعی دانست و حضورگسترده مردم همیشه در صحنه استان مرکزی در این راهپیمایی با شکوه تقدیر کرد.


وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان مرکزی همچون گذشته با حضور حماسی و انقلابیشان در راهپیمایی روز قدس این میراث جاودانی امام خمینی (ره) شرکت و مشت محکمی بر دهان استکبار زندند.


پایان پیام/

 

کد خبر 388752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha