اهم ماموریت های نیروی انتظامی حول محور مردم است

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: اهم ماموریت های پلیس حول محور مردم و قانونمداری انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ ایرج کاکاون،  جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی به مناسبت آخرین روز از هفته نیروی انتظامی در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک گفت: شعار اقتدار پلیس در سایه قانون مداری، مردم و روزآوری است که همه ماموریت های پلیس حول محور مردم انجام می شود.


وی با بیان اینکه پلیس برای خدمتگذاری به مردم در تمام ماموریت ها مردم را هدف و محور قرار می دهد، افزود: قانون نیز ملاکی است که نباید به هیچ وجه نادیده گرفته شود و همچنین روز آوری در بحث امنیتی کمک شایانی به پلیس می کند و مدام در حال کنترل مرزها است.


سرهنگ کاکاوند با تاکید بر ایجاد امنیت مثال زدنی در ایران به همت و تلاش سبز پوشان نیروی انتظامی گفت: در سال جاری محلات و معابر از جرایم پاکسازی و با اراذل و اوباش نیز برخورد شده است.


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی به کسب توفیقات پلیس سایبری که بیشترین جرایم را در بحث برداشت های غیر مجاز از حساب شخصی فرد و کلاهبرداری بوده اشاره کرد و افزود: در این خصوص شاهد 244درصدی کشف جرایم سایبری در استان هستیم.


پایان پیام/

کد خبر 301778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha