حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: حضور گسترده مردم شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی لرزه بر اندام استکبار می افکند.

سردار عزیز الله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:ملت مسلمان و ولایتمدار استان مرکزی همگام با مردم شهید پرور ایران اسلامی با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس لرزه بر اندام استکبار جهانی می اندازند.
 

وی افزود: حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت های آزاده جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان صحنه ای را در دیدگاه جهانیان به نمایش خواهند گذاشت که پایه های کاخ پوشالی استکبار جهانی را به لرزه افکنده و روحیه امید را در کالبد مردم مظلوم فلسطین می دمد.


فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه این حضور گسترده و آگاهانه برگی زرین در صفحات تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان است.


سردار ملکی بیان کرد: این حضور لبیک به ندای حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین که استکبار جهانی و رزیم قاصب اسرائیل را به زانو در خواهد آورد.


پایان پیام/

کد خبر 388286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha