افزایش 21 درصدی کشف انواع سرقت ها در استان مرکزی

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از افزایش 21 درصدی کشف انواع سرقت ها در این استان خبر داد.

سرهنگ عزیز الله ملکی٬ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان از اراک٬ گفت: با تلاش هایی که در راستای مبارزه با جرایم خشن انجام شد٬ کشف انواع سرقت ها در مجموع 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.


وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 80 درصد از سرقت های به عنف کشف شده است٬ ادامه داد: درکشف سرقت خودرو نیز 21 درصد، سرقت احشام 6 درصد، کیف قاپی 61 درصد و درسرقت اماکن خصوصی 58 درصد در مقایسه با 9 ماهه نخست سال گذشته شاهد افزایش کشفیات بودیم.


فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کشف جرائم از جمله سرقت ها٬ اضافه کرد: بیشترین سرقت ها از ابتدای سال تاکنون مربوط به سرقت داخل خودرو و سرقت موتور سیکلت بوده است.


سرهنگ ملکی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در این راستا کشف سرقت داخل خودرو 10 درصد و کشف سرقت موتور سیکلت21 درصد در نه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.


وی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش 56 درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح این استان در نه ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: بیشترین کشفیات مواد مخدر مربوط به تراک بوده است.


فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان از کاهش 5 درصدی تلفات جاده ای در تصادفات برون شهری استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری سایر سازمان ها خصوصا با فرهنگ سازی واطلاع رسانی رسانه ها این آمار کاهش بیشتری تا پایان سال داشته باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 213387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha