اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 160 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در معدن سنگی واقع در حوالی شهرستان محلات استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه مبارزه با مخلان نظم اقتصادی یکی از مهم ترین اولویت های اجرایی فرماندهی انتظامی استان در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دستاوردهای بسیار ارزنده ای نیز به دست آمده است.


وی با اشاره به اینکه در این راستا و در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان محلات در تحقیقاتی از فعالیت یکی از معدن داران شهرستان در خصوص دپوی سوخت در انبارهای معدن مطلع شدند، افزود:‌ با بررسی های نامحسوسی و بعد از مشخص شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، در هماهنگی با دستگاه قضایی و شرکت نفت استان، از معدن فوق بازدید به عمل آمد و تعداد 19 تانکر حاوی سوخت گازوئیل کشف شد.


فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در بررسی کارشناسی موضوع مشخص شد که از سوخت موجود در این معدن در حدود 160 هزار لیتر خارج از شبکه توزیع تهیه و نگهداری می شود.وی در ادامه از ارجاع پرونده فرد متخلف به دستگاه قضایی خبر داد.

 

×××

افزایش 60 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در مرکزی
سردار ملکی در ادامه از افزایش 60 درصدی کشفیات سوخت قاچاق از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سال در سطح استان در حدود 497 هزار و 908 لیتر سوخت قاچاق کشف شده که پرونده های متخلفات در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

 

وی اضافه کرد: با تشدید طرح های انتظام بخش پلیس در حدود 303 هزار و 908 لیتر از کشفیات سوخت قاچاق مربوط به عملیات های پلیس از ابتدای تیرماه در استان بوده است.


وی در پایان از شهروندان در خواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت مخلان نظم اقتصادی از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

 

×××
2 کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی
سرهنگ "مهدی حسنی" رییس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به اینکه در حادثه رانندگی ساعت 13 و 30 دقیقه روز گذشته که به علت واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور توره – اراک اتفاق افتاد، راننده خودرو در حال انتقال به مراکز درمانی فوت کرد، افزود: بی احتیاطی از جانب راننده وانت پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سرپیچ را علت این حادثه عنوان کرد.


وی همچنین از حادثه دیگری در ساعت 21 و 36 دقیقه دیشب که به علت برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل در اتوبان کربلا اتفاق افتاد، راننده خودرو پس از انتقال به بیمارستان ساوه جان خود را از دست داد، افزود: علت حادثه قصور اداره راه به علت عدم نصب علایم هشدار دهنده و نصب صحیح گاردریل و عدم توجه به جلو راننده  است.

 

×××

17 واحد صنفی متخلف در خمین پلمپ شد
سرهنگ "محمد علی گودرزی"، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خمین گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و مقابله با جرایم و معضلات اجتماعی در بین اصناف در تیرماه امسال از 277 واحد صنفی در خمین بازدید شد.


وی با اشاره به شناسایی 71 واحد صنفی متخلف افزود: از این تعداد 17 واحد پلمپ و به 54 واحد دیگر نیز تذکر کتبی داده شد.


اضافه کرد: واحدهای متخلف به علت عدم پروانه کسب، تهیه و فروش برخی اقلام ضد فرهنگی و استفاده از پوسترهای غیر مجاز تذکر کتبی دریافت کرده و یا پلمپ شده اند.

 

×××

توقیف خودروی مزدا 3 با خلافی 22 میلیون ریالی در محلات

سرهنگ "فرامرز گودرزی" ، فرمانده انتظامی شهرستان محلات با بیان اینکه خودروی سواری مزدا 3با خلافی 22 میلیون و 380 هزار ریالی دیروز در شهرستان محلات استان مرکزی توقیف شد، گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در حین نظارت بر روند عبور و مرور وسایط نقلیه با یک دستگاه خودروی مزدا 3 متخلف برخورد و اقدام به توقیف آن کردند.


وی افزود: پس از بررسی سوابق خودرو مشخص شد که دارای 22 میلیون و 380 هزار ریال خلافی در سوابق خود است.


گودرزی با اشاره به اینکه خودرو در حال اجرای حرکات نمایشی و حرکت با سرعت غیر مجاز توقیف شده است اظهار داشت: خودروی متخلف پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 388312

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha