تحقیق و پژوهش راهی برای بارور شدن اندیشه و فعالیت است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: تحقیق و پژوهش راهی برای بارور شدن اندیشه و خلاقیت در انسان ها است.

سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت و اثرگذاری کارهای علمی گفت: تحقیق و پژوهش سبب ارتقا بهره وری، بهبود شاخص ها و افزایش خلاقیت می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در بخش های امنیتی و انتظامی در راستای ارتقا خود، تحقیق و پژوهش هایی انجام داده است، افزود: سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا در سطح کشور در بیش از 60 حوزه فعالیت پژوهش انجام می دهد.

 

سردار مجتبایی با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی جوان و دارای جمعیت دانشجویی زیادی است افزود: حوزه مطالعاتی و تحقیقاتی استان مرکزی در رابطه با دانشجو، نظم و امنیت است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در استان مرکزی نیز در راستای نظم و امنیت است که در این راستا همایش دانشجو، نظم و امنیت برگزار شد که مقالات و پژوهش های بسیاری به دبیرخانه این همایش رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای امر تحقیق و پژوهش کارهای خوبی در استان صورت گرفته که تالیف 14 جلد کتاب و پایان نامه، 21 اتاق فکر، ترجمه 6 کتاب تخصصی، تهیه و توزیع 5 مورد فصل نامه و 16 مورد تحقیقات علمی در سطح استان از جمله آنهاست.

 

سردار مجتبایی گفت: نیروی انتظامی استان مرکزی ارتباط نزدیک با مراکز علمی و تحقیقاتی، دانشگاه ها و نشریات دارد و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رتبه های برتر در کشور است.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی طی چهار سال گذشته سازمانی را تحت عنوان سازمان مطالعات و تحقیقات نیروی انتظامی تاسیس کرده است که این سازمان در راستای انجام تحقیق و پژوهش در زمینه کارها و فعالیت های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کرده است.
 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نیروی انتظامی استان مرکزی از پایان نامه هایی که در راستای اهداف ناجاست حمایت می کند و هزینه پایان نامه های دانشگاهی که در این راستا تهیه شده است از سوی نیروی انتظامی پرداخت می شود.

پایان پیام/ 

کد خبر 91394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha