همکاری فارغ التحصیلان رشته های روان شناسی در پلیس

خبرگزاری شبستان: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از استخدام فارغ التحصیلان رشته روانشناسی در پلیس استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ سید احمد خسروی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی (25 تیر) در جمع خبرنگاران استان از استخدام فارغ التحصیلان رشته روانشناسی در پلیس استان مرکزی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی برای تکمیل ظرفیت مراکز مشاوره خود در کلانتری های سطح استان از بین علاقمندان مرد و فارغ التحصیل در رشته های روانشناسی (کارشناسی و کارشناسی ارشد) استخدام می کند.


خسروی ادامه داد: رشته های روانشناسی "کلیه گرایش ها"، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده رشته های مورد نیاز است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: این افراد پس از طی مراحل گزینش و استخدام در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها مشغول به فعالیت خواهند شد.


وی شرایط عمومی داوطلبان را اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضا، نداشتن سوء پیشینه کیفری و داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر از دیگر شرایط عمومی برای پذیرش است.


سرهنگ خسروی مدارک اولیه مورد نیاز برای ثبت‌نام را 2 قطعه عکس 4*3، کپی تمام صفحات شناسنامه-2 سری، کپی آخرین مدرک تحصیلی با قید معدل-2 سری، کپی کارت ملی-2 سری و کپی مدرکی که مشخص‌کننده وضعیت نظام وظیفه است دانست.


لازم به ذکر است، داوطلبان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند حداکثر تا روز سه شنبه 31/4/93 به مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی واقع در اراک، میدان ارک، خیابان عمار یاسرمراجعه و یا با شماره تلفن‌های 2183215 و 32260079 تماس حاصل کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 386511

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha