اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان مرکزی

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از پلمپ 17 واحد صنفی متخلف در شهرستان اراک توسط مدیریت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه این استان خبر داد.

سرهنگ احمد عباسی، رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اطلاع مبنی بر عدم رعایت شئونات اسلامی در واحد های صنفی سفره خانه و قهوه خانه فعال در سطح شهر اراک موضوع در دستور کار ماموران مدیریت نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان با کنترل محسوس و نامحسوس صنوف و مشاهده تخلفات آنان و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط از ادامه فعالیت 17 واحد سفره خانه و قهوه خانه جلوگیری و واحد های آنان را پلمپ کردند.

 

*****************
کشف 4 فقره سرقت به عنف احشام و دستگیری سارق


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف 4 فقره سرقت احشام و دستگیری سارق سابقه دار دراین شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ علی اصغر طالبی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با بیان اینکه این سارق سابقه دار دستگیر و به سرقت 820 راس احشام اعتراف کرد، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان اکیپی از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده یکی از سارقان در استان کرمانشاه شناسایی وتوسط پلیس آگاهی استان و کرمانشاه دستگیر شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه با اخذ نیابت قضایی به استان کرمانشاه عزیمت و متهم را به فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه منتقل کردند و در بازجوئی های به عمل آمده به ارتکاب 4 فقره سرقت با همدستی 7 نفر دیگر اعتراف کرد.

 

**************

اعتراف سارق حرفه ایی موتورسیکلت به 7 فقره سرقت

 

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از اعتراف سارق حرفه ایی موتورسیکلت به 7 فقره سرقت پس از دستگیری در شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی خبر داد.

 

سرگرد نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان خنداب، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان، با تلاش ماموران کلانتری مرکز سارق شناسائی، دستگیر و مورد بازجویی فنی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه این متهم در خلال بازجوئی های فنی و پلیسی به 7 فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستان خنداب و روستاهای تابعه اعتراف کرد و افزود: موتور سیکلت های مسروقه را به خارج از شهرستان برده و پس از اوراق نمودن جهت مصرف مواد مخدر به فروش می رساند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در پایان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرای خنداب معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه ندامتگاه اراک شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 186716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha