اجرای طرح شورای معتمدان پلیس پاسخگوی مطالبات شهروندان

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: اجرای طرح شورای معتمدان پلیس راهکاری در راستای پاسخگویی به مطالبت قانونی شهروندان است.

به گزاری خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ سید احمد خسروی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جمع معتمدان محلات شهر اراک که (18 تیر) برگزار شد، گفت: مشارکت و بهره برداری از ظرفیت معتمدان محلات در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شورای معتمدان پلیس، راهکاری در راستای پاسخگویی به مطالبات قانونی شهروندان است، ادامه داد: این طرح با هدف مشارکت هموطنان در برقراری امنیت اجتماعی و استفاده از ایده های امنیتی آنان اجرا می شود.


سرهنگ خسروی با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه، ادامه داد: برقراری نظم و امنیت در جامعه با تعامل پلیس و افراد جامعه امکان پذیر است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نقش شورای معتمدان پلیس محله های شهری در این راستا بسیار دارای اهمیت است، ادامه داد: امید است با اجرای کامل این طرح شاهد شکوفایی هرچه بیشتر زمینه های امنیت اجتماعی در سطح جامعه باشیم.


وی افزود: معتمدان پلیس با برگزاری جلسات گوناگون در محله ها از ظرفیت های مختلف پلیس در برقراری امنیت بهره برده و آسیب های اجتماعی را در محلات شهری شناسایی و نسبت به سامان بخشیدن به آسیب های گوناگون با همکاری پلیس اقدام می نمایند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح های مختلف از سوی این نهاد، گفت: کارشناسان انتظامی و پلیس های تخصصی، مربیان آموزشی، مشاوران و مددکاران اجتماعی استان آمادگی دارند تا نسبت به اجرای طرح های مختلف فرهنگی و آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محله ها فعالیت کنند.


پایان پیام/

کد خبر 384127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha