اعتیاد سبب تخریب جسم و روح و دوری انسان از دین و ارزش های اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، گفت: اعتیاد به مواد مخدر سبب تخریب جسم و روح انسان ها و دوری آنها از دین و اصالت دینی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، (9مهر) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری استان مرکزی برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی از مراکز درمانی معتادان، گفت: مواد مخدر جسم و روح انسان معتاد را به نابودی می کشاند.
 

وی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی مراکز درمانی معتادان، افزود: عدم تامین اعتبارات جاری مورد نیاز و عدم وجود تجهیزات و امکانات از جمله مشکلات پیش روی این مراکز است.

 

وی ادامه داد: اشتغال یکی دیگر از مشکلات و دغدغه های معتادان ترخیص شده از مراکز درمانی است که توجه به این مهم امری ضروری است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، خاطر نشان کرد: نبود شغل مناسب برای این افراد می تواند زمینه را برای بازگشت مجدد آنها به اعتیاد فراهم کند.


در ادامه این جلسه امیر مددی، رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، نیز در سخنانی، گفت: از ابتدای فعالیت مرکز نگهداری اجباری معتادان پرخطر این استان تاکنون، 142 معتاد تزریقی پذیرش شده است.

 

وی افزود: از این تعداد، 64 نفر از اراک، 67 نفر از ساوه، 10 نفر از نوبران و یک نفر از شازند بوده اند، که از مجموع افراد پذیرش شده، 101 نفر ترخیص و 41 نفر دیگر تحت درمان هستند.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور علی اکبر شعبانی فرد، استاندار استان مرکزی، معاونان و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی برگزار شد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 71165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha