ارتباط رسانه با نیروی انتظامی عاملی موثر در ارتقاء نظم و امنیت

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ارتباط اصحاب رسانه با نیروی انتظامی عاملی موثر در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ سید احمد خسروی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی(15 تیر) در دیدار با مسئولان صدا و سیمای استان مرکزی بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر رسانه با پلیس تاکید کرد و گفت: این تعامل راهی موثر در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی است.


وی با اشاره به اینکه رسانه بزرگترین عنصر تاثیر گذار در ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و می توانند با قلم و بیان خود در این راستا یار و یاور سبز پوشان نیروی انتظامی باشند، افزود: تعامل خوب و اثر گذار رسانه ها با نیروی انتظامی در ایجاد انگیزه برای خدمت مضاعف با آحاد مردم نقش ارزنده ای بر عهده دارد.

 

سرهنگ خسروی در بخش دیگری از سخنانش به قدرت تاثیر گذار رسانه بر روی افکار عمومی اشاره کرد و ادامه داد: نقش همه رسانه ها چه تصویری و چه رسانه های نوشتاری در برقراری امنیت روانی جامعه مهم و حساس است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: رسانه ها باید با قلم وبیان خود یار و یاور این نهاد باشند.

 

وی با بیان اینکه رسانه های جمعی و گروهی با انتشار دقیق و صحیح و به موقع اخبار و حوادث نقش بسزایی در پیشگیری از معضلات اجتماعی دارند، ادامه داد: رسانه ها علاوه بر پیشگیری می توانند درارتقاء احساس امنیت در نیز تاثیرگذار باشند.

 

سرهنگ خسروی اطلاع رسانی و آگاهی بخش به افراد جامعه را از وظایف رسانه ها دانست و بیان کرد: آگاه سازی و آموزش دقیق اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان در خصوص آسیب های اجتماعی توسط رادیو و تلویزیون ضروری است.

 

این مقام انتظامی استان اضافه کرد: این اقدام هسته اولیه پیشگیری از معضلات پیش رو در نهاد خانواده است که شکوفایی استعدادهای صحیح جامعه را به همراه خواهد داشت.


وی همچنین به توطئه های شوم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: مقابله با توطئه های نرم و خاموش دشمنان و هجمه فرهنگی و رسانه ای آنان نیازمند رسانه ای دین دار، قوی و دشمن شناس است که بتواند این توطئه های ضد فرهنگی را با مقابله فرهنگی خنثی کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 382993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha