تحقیق و پژوهش گامی موثر در راستای دستیابی به علم و فناوری است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: تحقیق و پژوهش راهی موثر در راستای دستیابی به علم و فناوری روز دنیا و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی (23 آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بحث تحقیق و پژوهش گفت: نیروی انتظامی طی چهار سال گذشته سازمانی را تحت عنوان سازمان مطالعات و تحقیقات نیروی انتظامی تاسیس کرده است که این سازمان در راستای انجام تحقیق و پژوهش در زمینه کارها و فعالیت های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کرده است.

 

وی انجام کارهای تحقیقاتی را زمینه ای برای اجرای صحیح اهداف و برنامه ها دانست و افزود: این امر باعث می شود که آزمون و خطاها به حداقل رسیده و فعالیت پلیس بیشتر و به روزتر شود.

 

سردار مجتبایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16 طرح تحقیقاتی به همت پژوهشگران درون و برون سازمانی، در راستای ماموریت های ناجا در استان مرکزی در دست انجام است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی این استان نیز فعالیت خوبی را در راستای تحقیق و پژوهش انجام می دهد، اضافه کرد: تاکنون با همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی، 14 کتاب تالیف شده و شش کتاب تخصصی نیز ترجمه شده است.

 

وی همچنین از اجرای سیاست های تشویقی برای توسعه پژوهش و حمایت از پژوشگران درون و برون سازمانی خبر داد و گفت: نخبگان علمی پسر می توانند با ارائه تحقیقات و پژوهش های خود که در راستای ماموریت های ناجا است، از کسر خدمت سربازی بهره مند شوند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نیروی انتظامی استان مرکزی از پایان نامه هایی که در راستای اهداف ناجا است حمایت می کند و هزینه پایان نامه های دانشگاهی که در این راستا تهیه شده است از سوی نیروی انتظامی پرداخت می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 91107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha