ارائه آموزش های چهره به چهره از اقدامات پلیس در انجام ماموریت ها

خبرگزاری شبستان: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خمین گفت: آموزش چهره به چهره از اقدامت موثر پلیس در انجام ماموریت ها است.

سرهنگ محمد علی گودرزی، سرپرست فرماندهی انتظامی خمین با اشاره به فعالیت های مرکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی شهرستان خمین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی این شهرستان از آغاز فعالیت تا کنون خدمات خوبی را به مراجعین و شهروندان ارایه کرده است.


وی با اشاره به بخشی از خدمات این مرکزی افزود: حضور دایم و مستمر در ادارات، مساجد و مدارس و ارائه آموزش چهره به چهره توسط فرماندهی و کارشناسان به شهروندان و دانش آموزان از جمله فعالیت های سال جاری این مرکزی مشاوره بوده است.


سرهنگ گودرزی بیان کرد: این آموزش ها در خصوص مباحث آسیب های اجتماعی، آموزش فرهنگ ترافیک، برگزاری نمایشگاه و ارائه آموزش و خدمات مشاوره ای بوده است.


مصالحه 87 درصدی پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره خمین
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خمین استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به مصالحه 87 درصدی پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره نیروی انتظامی این شهرستان طی یک ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی خمین در پنج ماهه نخست امسال اقدامات ارزنده ای در این شهرستان صورت گرفته است.


وی افزود: طی یک ماهه اخیر از مجموع 40 پرونده ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری خمین 87 درصد آن با تلاش کارشناسان این مرکز به مصالحه ختم شده است.


سرهنگ گودرزی ادامه داد: مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان خمین واقع در کلانتری 11 میدان پلیس با شماره 2184904 و مرکز مشاوره کلانتری 12 معلم واقع در شهرک بعثت با شماره تلفن 2184944 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان به صورت تلفنی و حضوری است.
 

پایان پیام/

کد خبر 394509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha