اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان محلات استان مرکزی از کاهش 5/71 درصدی انواع سرقت در تیر ماه امسال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سرهنگ فرامرز گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری همه جانبه و مهار سرقت در سطح شهرستان محلات اقدامات ارزنده ای با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در پلیسی های تخصصی و سایر واحد های انتظامی در کنار همکاری و همیاری سایر سازمان ها و نهادها صورت گرفته است، گفت: با بررسی عملکرد شهرستان در پیشگیری از سرقت از آغاز تیر ماه تا کنون بیش از 71 درصد کاهش سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.


این مقام انتظامی شهرستان با بیان اینکه 37 فقره سرقت در تیر ماه سال 92 را در شهرستان شاهد بوده ایم تصریح کرد: این میزان در مدت مشابه امسال به 11 فقره کاهش یافته است.


سرهنگ گودرزی به کاهش 61 درصدی سرقت های در 4 ماهه نخست سال جاری در مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: طرح تامین امنیت ماه مبارک رمضان ، مبارزه با اراذل و اوباش و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر و سرقت از مهمترین برنامه های پلیس در تیر ماه امسال بوده است.


سارق موتور سیکلت در ساوه دستگیر شد
سرهنگ علی اصغر طالبی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان ساوه طی هفته گذشته اعضای باند سارقان موتور سیکلت روز گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ساوه استان مرکزی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.


وی با اشاره به شناسایی دو نفر سارق که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت موتورسیکلت می کردند افزود: هر دو سارق دیروز در عملیات غافلگیرانه پلیس در محل اختفای خود در ساوه دستگیر شدند و متهمان پس از دستگیری به 4 فقره سرقت موتورسیکلت و سرقت قطعات خودرو و کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کردند.


سرهنگ طالبی با بیان اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط و پس از شناسایی به مالباختگان تحویل داده شد اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


یک کشته و 9 مجروح در سانحه رانندگی جاده قدیم تهران - ساوه
برخورد یک دستگاه خودروی مینی بوس و وانت پیکان روز گذشته در محور قدیم ساوه – تهران یک کشته و نه مجروح برجای گذاشت.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ساعت 7 و 4 دقیقه روز گذشته گزارش یک فقره تصادف جرجی در کیلومتر 51 جاده قدیم تهران – ساوه به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام شد.


با اعلام این گزارش، بلافاصله واحدهای انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند و مشاهده شد یک دستگاه مینی بوس و وانت پیکان با یک دیگر برخورد کرده اند.


در این سانحه به علت شدت برخورد، راننده خودروی وانت در محل فوت کرده و نه نفر از سرنشینان خودروی مینی بوس به صورت سطحی دچار جراحت شدند که توسط واحدهای امدادی به بیمارستان انتقال شدند.


در بررسی صحنه توسط کارشناس پلیس راه، علت سانحه رانندگی تجاوز به چپ از سوی خودروی وانت پیکان نسبت به خودروی مینی بوس اعلام شد.


در سانحه دیگر که در ساعت 16 و 30 دقیقه روز گذشته در جاده رازقان شهرستان زرندیه بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور رخ داد، راننده تراکتور جان خود را از دست داد.


علت این سانحه، عدم توجه به جلو راننده تراکتور اعلام شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 389625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha